חיפוש
 
לדף הבית >>     יולי לב, מייסד VixiV להיות רזים לתמיד >>

”נשם בכבדות ואיבד שליטה על הסוגרים”: סיפורו המטלטל של אפרים

 

אנשים רבים חיים עם מפרצת מבלי שידעו עליה אך המקרה הבא מדגים את החשיבות בתשומת הלב לגוף ולטיפול בו.

 

אפרים (השם האמיתי שמור במערכת), מטפל במקצועו, היה אוהב לעבוד בשעות הלילה. באחד הלילות הוא סיים טיפול בזום לקראת השעה 1:00, נכנס למיטה והחל לקרוא עיתון כאשר לפתע הרגיש תחושה מוזרה בראש אותה תיאר כ-"רשת עכביש שעולה מהצוואר מעלה", באותו רגע הוא כיבה את הטלפון ומאז לא זכר כלום.

אשתו התעוררה למשמע קול מוזר שהגיע מהצד שלו וביקשה מספר פעמים שישים על עצמו את ה-Cpap (מסיכה עבור אנשים הסובלים מדום נשימה בשינה). כאשר לא הגיב בחזרה, הסתובבה אליו ונבהלה- הוא שכב על הגב עם ראש שמוט לאחור ונשם בכבדות. בשלב זה היא ניסתה לנענע אותו וכשזה לא עזר היא נתנה לו שני "אגרופים" באזור הלב וזה גרם לו להתעורר.

תגובתו המיידית הייתה מלווה בבלבול אך מהר מאוד חזר לעצמו ושאל מה קרה, הוא לא הרפה עד שהצליח לקום ולצעוד לכיוון המקלחת. אשתו מספרת כי "ראיתי שהוא בסדר, מדבר לעניין והעיניים ממוקדות אז לא חשדתי בכלום". אשתו ובתם שולה שקמה בגלל הרעש והגיעה לחדר של הוריה שמו לב כי איבד שליטה על הסוגרים והמיטה רטובה- הן לא ידעו שזה מעיד על אירוע נוירולוגי והחליטו לא להביך את אפרים. הן החליפו במהרה את המצעים בזמן שהוא התקלח וחזרו לישון.

בבוקר הוא תפקד כרגיל למרות שסבל מכאב ראש ועייפות. בצהריים הגיעה לבקר דינה, בתם הנוספת, וכששמעה על אירועי הלילה הקודם לחצה על אביה לגשת לרופא. בבית החולים ביצעו אק"ג והכל היה תקין, אך בגלל איבוד השליטה על הסוגרים הרופא צייד אותו בהפניה למיון, לבדיקת  ,CTעל מנת לפסול אירוע מוחי.

 

כדור שלג שלא מפסיק

 

לאחר ביצוע שתי בדיקות  CTהתגלתה מפרצת עם דימום במוח בצד שמאל, אפרים הועבר בניידת טיפול נמרץ לרמב"ם ושם בוצעה בדיקת סי-טי נוספת- מאחר ולא חל שינוי והמצב היה סטטי המתינו לבוקר לייעוץ עם כל הרופאים.

למחרת בצהריים הוא נכנס לצנתור, אחריו הוא התעורר והרגיש בסדר, למשפחה נאמר
ש-48 השעות הבאות הן קריטיות והכל יכול לקרוא בהן. מצבו הלך והשתפר, הוא החל להתהלך, דיבר וצחק עם אשתו ואז בשבריר שנייה הכול התהפך- למרות מדללי הדם שקיבל, נוצרו כרישי דם שנתקעו בסלילים שבתוך הסטנדים. בבדיקת סיטי לא ראו דבר בגלל המתכות שהוכנסו אך לרופא למוד הניסיון היה ברור במה מדובר- הרופאים הכניסו בלון במטרה להרחיב את המעבר, שאבו את כרישי הדם אבל לא הצליחו לשאוב את כולם.

כרישי הדם שחסמו את זרימת הדם גרמו לנזק ועד היום הוא מרגיש כבדות בכל הצד הימני של הגוף ולמרות שהוא מזהה ומבין, הדיבור שלו נפגע והוא עדיין לא יצא מכלל סכנה. אשתו עבדה לגור אצל בתה וחתנה על מנת להיות קרובה לבית החולים והיא מנסה לשמור על אופטימיות.

המסר החשוב ביותר הוא לשים לב לסימנים מקדימים ולטפל בגוף. רכיבי הכמוסה הטבעית של עם המלצות האכילה של יולי לב הם המתכון הנכון להיות בריאים, בעלי משקל תקין ונמרצים.

*הכמוסה הטבעית של VixiV מיוצרת במפעלים המאושרים על ידי משרד הבריאות הישראלי והFDA-  האמריקאי, בהשגחת הרבנות הראשית ונמכרים בבתי מרקחת ובתי טבע נבחרים.

ליצירת קשר

**אזהרה: תוסף תזונה אינו תרופה. יש להיוועץ עם רופא. חל איסור שימוש לנשים בהריון, מניקות ולילדים.

C.D.R – בית למותגים מחוללי מהפכה

דברו איתנו ב whatsapp   

 

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים