חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

יום המעשים הטובים ברחבי העיר

 

ב-29.3 יצוין יום המעשים הטובים בשיתוף עם עמותת ”רוח טובה” עם שלל פעילויות ברחבי העיר, בהן התושבים והתושבות יוכלו לקחת חלק ולהרחיב את הלב.

 

אחד מן האירועים המשמעותיים יהיה מבצע איסוף תרומות שיער, בשיתוף עם עמותת "זיכרון מנחם" בו מככבת מודיעין מכבים רעות מדי שנה ושוברת שיאי תרומות. בשנה שעברה נאספו 120 תרומות שיער למען המטרה המבורכת לילדות ונשים חולות סרטן. גם השנה מצפים להתגייסות גדולה במתחם שיוקם בקניון עזריאלי מודיעין בין השעות 16:00 עד 19:00. לכל תורמת יינתן שי, מתנת קניון עזריאלי.

אגף חברה נוער וצעירים יערוך אירועים יחד עם בני ובנות הנוער המתנדבים בכמה מוקדים. שדרת מרכז העיר ברחוב דם המכבים תהפוך לשדרת מעשים טובים עם תהלוכה ותחנות פעילות לכל המשפחה שיופעלו על ידי בני הנוער, בין השעות 16:30 עד 19:30. בין היתר, ניתן יהיה להשתתף בגלגל המעשים הטובים בו יינתנו משימות לתושבים, לכתוב מילים טובות ופרגונים בקיר חזון שיוצב בשדרה, תחנות יצירה לילדים, חתימה על כרטיס תרומות איברים אד"י ועוד.

אם אתם ואתן סורגים מדופלמים, זה בשבילכם. קבוצת סריגה רב דורית תתכנס משעה 16:00 עד 19:00 במתחם הנוער "הגג האדום", שם ניתן יהיה לסרוג בובות ודובונים למטרה מתוקה ביותר – למען ילדים וילדות שייכנסו לראשונה לגני העירייה בשנה הבאה.

עוד מתוכנן הפנינג משפחות שיתקיים במשך יומיים בתאריכים 28.3-29.3 בפארק עמק האלה ליד בית סחלבים. תחנות שונות כיפיות והרבה בועות סבון יופעלו על ידי בני נוער מתנדבים, בין השעות 16:00 עד 19:00 בכל יום.

אגף שירותים חברתיים יערוך ביום המעשים הטובים שלל מיזמים בהם אוכלוסיות כמו אזרחים וותיקים, ניצולי שואה, אנשים עם צרכים מיוחדים ובני משפחותיהם, בני נוער ייזמו נתינה משמעותית בשיתוף עם העובדים הסוציאליים. מדובר על מיזמים מקסימים שאינם פתוחים לקהל הרחב ובהם – חלוקת שוקולדים בצורת לבבות לאחים והאחיות במרפאות בעיר ע"י הורים לילדים עם צרכים מיוחדים, הכנת ציורים על ידי ילדי הגנים וחלוקתם לאזרחים הוותיקים, חלוקת שי למתנדבים בולטים מהעיר ע"י עובדים סוציאליים, מפגשים אפייה בין צעירים עם צרכים מיוחדים ואזרחים וותיקים, בוקר של כיף לאזרחים ותיקים ממרכזי היום, מועדוני קפה אירופה ומועדוני הקשישים עם בני הנוער וחיילי חטיבת גולני המתארחים בעיר הכוללת פעילויות, שירה בציבור ועוד.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים