חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות רחובות - יבנה >>

שירות חדש: איסוף פסולת אלקטרונית מבית התושבים

 

החל מהשבוע, אגף חזות העיר בעיריית רחובות מציע שירות נוסף וחדש של פינוי פסולת אלקטרונית מבית התושבים, בשיתוף עם תאגיד המחזור ”אקומיוניטי”*

 

 

מהפיכת המיחזור מתרחבת:

 תושבי העיר מוזמנים להעביר בקשות לפינוי פסולת אלקטרונית באמצעות המוקד העירוני, והפינוי יעשה עד 5 ימי עסקים מיום התיאום*

תושבים וותיקים זכאים לפינוי ללא תשלום- בהצגת תעודת תושב/ת ותיק/ה*

המכשירים עבורם ניתן לבקש איסוף הינם מכשירי חשמל גדולים כמו: מייבשי כביסה, מכונות כביסה, תנורים, מקררים, מדיח, מזגנים, טלוויזיה וכויו"ב.

על פי נוהל המשרד להגנת הסביבה – נוהל פינוי פסולת ציוד חשמלי ואלקטרוני מבית לקוח כרוך בתשלום סמלי על סך 150 שקלים. שימו לב- תושב וותיק זכאי לפינוי ללא תשלום, בהצגת תעודת תושב וותיק במעמד ההובלה.

התשלום יתבצע במעמד הפינוי מול חברת ההובלה בבית התושבים בעת איסוף המוצר, במזומן או בהמחאה (כנגד קבלה). התשלום מועבר ישירות לנותן השירות שהתמנה מטעם התאגיד, והוא אינו מועבר לעירייה.

חשוב לציין שהמוצר יפונה מבית התושב כשהוא ריק, מנותק מחשמל, מים, גז או כל חיבור אחר לתשתיות הבית.

לצורך תיאום הפינוי התושבים יפתחו פנייה למוקד 106 אשר תועבר לאגף חזות העיר,  באגף יצרו קשר עם התושבים, יבדקו באיזה מכשיר מדובר ואם הפינוי הוא מבית תושב/ת ותיק/ה, ויתאמו את הפינוי עם חברת אקומיונטי.

רחמים מלול, ראש העיר: "מהפיכת המחזור בעיר מתרחבת. התהליך שהתחלנו בו הצליח ובזכות שיתוף הפעולה של התושבים הגדלנו באופן משמעותי את היקף המחזור, על כל סוגיו בעיר. כעת מציעה העירייה שירות חדש שיקל על התושבים בפינוי פסולת אלקטרונית גדולה, ואני קורא לתושבים להשתמש בו".  

יניב מרקוביץ’, סגן ראש העיר: " אנחנו שמחים להציע שירות חדש לתושבי העיר שנועד לסייע  בהגדלת המחזור והנגשתו. השירות החדש נועד בעיקר לעזור לאנשים שרוצים למחזר מוצרים גדולים ומתקשים בניוד המוצר או הובלתו. יש לשים לב שתושבים וותיקים זכאים לשירות בחינם, ללא כל עלות עבור האיסוף וההובלה."

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים