חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

כללית: מודיעין ממשיכה להוביל בשיעור המתחסנים בקרב הילדים הצעירים

 

כללית מחוז מרכז מדווחת כי העיר מודיעין ממשיכה את המגמה בשיעור המתחסנים הגבוה בגילי 5-11 ( 12.4%). 

 

כללית מחוז מרכז מדווחת כי העיר מודיעין ממשיכה את המגמה בשיעור המתחסנים הגבוה בגילי 5-11 ( 12.4%). בעקבות הדיווחים על התפרצות הווריאנט החדש (אומיקרון) בעולם ובצל החשש מהתפשטות הארץ עלייה בזימון התורים לחיסונים בקרב הילדים הצעירים.

לדברי מאיה רוזן, מנהלת רפואית מחוז מרכז כללית: "אנו נמצאים בתקופה של חוסר וודאות, כרגע עוד לא ידוע הרבה לגבי התנהלות וריאנט האומיקרון אבל הערכה היא שהוא מתפשט במהירות. החיסון הוא האמצעי היעיל שלנו להתמודדות כנגד הנגיף, גם אם לא תהיה הגנה מלאה החיסון יעניק הגנה מסוימת לעומת אי התחסנות. ההגנה מתקבלת כחודש ימים אחרי המנה הראשונה ולכן חשוב להתחסן בהקדם כדי להיות מוגנים".

יהלי אזולאי בן ה 8 הגיע בליווי אמו ליזי להתחסן במתחם החיסונים של כללית במודיעין "חיכינו לחיסוני הילדים, וברגע שהיה ניתן הגענו להתחסן. חשוב לנו להגן על ילדינו מפני הקורונה. אנחנו מאמינים שזו הדרך היחידה לנצח את המגפה ולשוב לשגרת החיים. והבונוס התנהלות קלה יותר במופעים, בפעילויות וגם בטיסות לחו"ל"

יהלי הוסיף "אמא לקחה אותי להתחסן כנגד הקורונה, בהתחלה פחדתי אבל בסוף זה קרה, שמח שאני אחרי".

גם מאיר כהן, שר הרווחה, חיסן ביום חמישי את הנכדים שלו האחים תמרי כהן בת ה- 10.5 ונעם כהן בן ה 7, "מהרגע שהחיסון לילדים אושר הזמנו תור לחיסון ובאתי עם שני נכדיי תמרי ונעם ל’כללית’ מודיעין בשביל לחסן אותם נגד קורונה כך שיוכלו גם הם לקבל את התו הירוק ולהשתתף באירועים של חנוכה בראש שקט. אנו אזרחי ישראל חייבים לשלב ידיים כמו שעשינו עד עכשיו ולהתחסן כולנו, כי רק כך נוכל לשמור על בריאותנו ובריאות ילדינו, לשמור על הפרנסה והעבודה שלנו".

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים