חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

איך מבצעים חריטה על מקלדת?

 

המקשים שמהם מורכבת המקלדת חייבים תמיד להיראות במיטבם. לא משנה כמה זמן המקלדת כבר נמצאת בשימוש – היא תמיד צריכה להיות ברורה ולשמש את מי שלא זוכרת את המיקום של האותיות והסימונים. בכל רגע צריכה להיות אפשרות נוחה להסתכל על המקלדת, לראות מה מופיע עליה וכך לדעת על מה ללחוץ

 

המקשים שמהם מורכבת המקלדת חייבים תמיד להיראות במיטבם. לא משנה כמה זמן המקלדת כבר נמצאת בשימוש – היא תמיד צריכה להיות ברורה ולשמש את מי שלא זוכרת את המיקום של האותיות והסימונים. בכל רגע צריכה להיות אפשרות נוחה להסתכל על המקלדת, לראות מה מופיע עליה וכך לדעת על מה ללחוץ. 

אין זה משנה אם נוהגים להקליד עם יד אחת או בשיטה עיוורת – תמיד צריכים להופיע הסימונים על המקלדת בצורה ברורה ונוחה להבנה. אם המקלדת עצמה בצבע שחור אזי הסימונים יופיעו על גבי המקשים בצבע לבן בוהק וברור ואם הצבע של המקלדת עצמה הוא לבן, אפור או צבע בהיר כלשהו – הרי שהסימון על המקשים יהיה בשחור חזק. כיום הסימונים נוצרים בתהליך שנקרא חריטה על מקלדת, מה שמבטיח איכות גבוהה של עבודה ואת המצב שבו הסימון נשאר עמיד ובולט ולא נמחק או דוהה.

מה הקשר בין חריטה לבין סימונים על מקלדת?

רק אנשי מקצוע שבקיאים בעולם החריטה, כמו אנשי המקצוע שמנהלים את אתר האינטרנט חלום חרוט יכולים להבין ולהסביר את הצורה האמיתי בפעולה של חריטה על מנת לסמן את המקשים של מקלדות. אף משתמש או צרכן של המחשבים האישיים לא יכול לעשות שימוש במקלדת שהסימונים שבה לא בולטים וקשה להבין מהם או איפה הם נמצאים. מכאן שכאשר חורטים את פני השטח העליוניים של המקשים וממלאים את החלל בצבע עמיד וחזק – אפשר להיות בטוחים שהסימון יחזיק מעמד ואפשר יהיה לראות אותו כל הזמן, גם אחרי שימוש ממושך במקלדת. בדרך זו הסימון לא ידהה, לא ימחק או יימרח ואפשר יהיה לראות אותו כל הזמן. מדי פעם לכל אדם יוצא לתת למישהו אחר לעשות שימוש במקלדת שלו ולכן גם אם הוא יודע היכן בדיוק ממוקמים המקשים והסימונים – אין נוחות כמו לראותם מול העיניים ולחסוך את הזמן של החיפוש. כאשר החריטה מבוצעת על ידי אנשי מקצוע שמכירים את התחום ובקיאים בו – אפשר להיות בטוחים שגם התוצאה תהיה טובה, איכותית ועמידה.

חריטה – גם כשנדמה שנעלמה מהעולם – היא כאן!

לא הרבה אנשים מעלים על דעתם את האפשרות שחריטה היא מה שבזכותו הסימונים על גבי המקלדות ברורים ונוחים לשימוש. לא תמיד אפילו חושבים על בדרך שבה זה נוצר ומעניין לגלות שמלאכה שכבר הרבה זמן לא רואים בנוף היא זו שאחראית על זה. גם אם הטכנולוגיות התפתחו והתקדמו – עדיין לא מעט פעמים יש צורך כזה או אחר בביצוע פעולות שנעשות בדרך טובה ואיכותית דווקא על ידי מלאכות מן העבר והממשק בין הישן לחדש, בין המסורתי לחדשני מעניין ויכול להוליד לא מעט אפשרויות חדשות, בדיוק כמו במקרים של מקשי מקלדת שעברו תהליך חריטה.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים