חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות דרום השרון >>

מחזקים את השירות לתושב

 

עיריית כפר סבא ערכה את כנס ”פורום המאה” לחיזוק השירות לתושב

 

כנס פורום המאה לחיזוק תחום השירות לתושב נערך היום (ג?) בקרית ספיר. מפגש הפתיחה שמתחיל תהליך עומק מול עובדי העירייה לשיפור תודעת השירות, נערך בהשתתפות ראש העיר, רפי סער; סגן ראש העיר, דני הרוש; מנכ?ל העירייה, יובל בודניצקי; מנהלי אגפים ומנהלי מחלקות בעיריית כפר סבא.

רפי סער, ראש העיר, אמר בפתיחת הכנס: ?כפר סבא נבחרה לעיר המובילה בישראל והגיעה השנה למקום הראשון בשביעות רצון התושבים מאזור מגוריהם. הנתון המדהים הזה הוא תולדה של בין היתר - תודעת השירות בכפר סבא, שנחשבת לאחת מהמובילות שיש במגזר הציבורי הישראלי וזה הרבה בזכותכם. בסוף, שירות נופל וקם על אנשים. עד כמה אנחנו מוכנים להגדיל ראש, ללכת את האקסטרה מייל בשביל תושבי העיר. עם זאת, אנחנו לא מסתפקים בכך, ופועלים לפתח, לשדרג ולחדש כל פעם מחדש את הרמה הגבוהה שהצבנו לעצמנו מבחינת השירות לתושבי כפר סבא".

סגן ומ"מ ראש העיר, עו"ד איתן צנעני ומחזיק תיק השירות: העשייה השוטפת שנעשית בעיריית כפר סבא לשיפור מתמיד של תודעת השירות לתושבי העיר, מוכיחה את עצמה. במהלך השנה החולפת, השקנו מערכת דיגיטלית חדשנית לחיזוק השירות לתושב. המערך החדש מאוד ידידותי למשתמש, מנגיש את המידע בצורה מיטבית ומפשט משמעותית את התהליך הביורוקרטי?.

מהפכת הדיגיטציה שהחלה בעיריית כפר סבא הובילה השנה למספר שדרוגים חדשים:  לביצוע תשלומים והנפקת תווי חניה דיגיטלית, רישום לגנים, השקת וואטסאפ עירוני וצ’אט בוט, להשקת הפורטל החדש ?106 אקספרס?, פלטפורמה לפתיחת קריאות מוקE3 מהירות.

לשדרוג שירותי העירייה בהובלת יח? השירות, מצטרף ליווי פרטני עבור אוכלוסיות ותיקות. בעקבות ייזום המערך הדיגיטל החדש יזמה העירייה עמדות שירות נודדות בין מועדוני גמלאים שיסייעו לתושבים הוותיקים בהליך הממוחשב.

"כנס פורום המאה הוא יריית פתיחה לתהליך שוטף ומעמיק שמנהלת העירייה. שהמסר העיקרי בו הוא גם דיגיטציה וגם יחס אישי", כך אומרת עדי אוליקר מנהלת יחידת השירות העירוני. "אנו מתקדמים טכנולוגית, אך חשוב תמיד לזכור גם את המגע האנושי, בתוך השירותים הדיגיטלים וגם במפגשים הטלפונים והפרונטלים מול התושבים שלנו".

במסגרת תהליך שיפור השירות, יועברו סדנאות וימי עיון לעובדי העירייה לשיפור, שדרוג וחידוד תודעת השירות העירונית. כך למשל: ימי אוריינטציה לעובדים חדשים, סדנאות ומיומנויות שירות, כתיבה שירותית, זיהוי צורך הלקוח וחווית שירות.

צילום: עיריית כפר סבא

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים