חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

אחסון תכולת דירה בחולון – פרטיות, ניקיון, נגישות ומרחב נתון

 

כשזה נוגע לנושא של אחסון תכולת דירה בחולון, הרי שאנחנו יכולים להעלות מספר נקודות שיכולות להיות חשובות. ראשית כל, חולון היא עיר יחסית מרכזית, או נכון יותר להגיד – היא נמצאת באזור מרכזי, באופן יחסי – בארצנו. על כן, ייתכן שנקודת אחסון התכולה תהיינה בתוך העיר, כמו גם מחוצה לה

 

כשזה נוגע לנושא של אחסון תכולת דירה בחולון, הרי שאנחנו יכולים להעלות מספר נקודות שיכולות להיות חשובות. ראשית כל, חולון היא עיר יחסית מרכזית, או נכון יותר להגיד – היא נמצאת באזור מרכזי, באופן יחסי – בארצנו. על כן, ייתכן שנקודת אחסון התכולה תהיינה בתוך העיר, כמו גם מחוצה לה.

היתרונות של אחסון מחוץ לעיר – הם יעילות המחיר. כלומר, המחיר אמור להיות יותר נמוך, כי יש עלויות שוטפות נמוכות יותר, במקומות מחוץ לעיר וכיוצא בזה. כך שמצד אחד, ייתכן שעקב כך שעולה פחות לתפעל את המחסנים ויחידות האחסון – המחיר להשכרה יהא נא זול יותר, ועם זאת – הפשרה היא בנגישות. כי אז במקרה זה מתבקש לצאת מחוץ לעיר, ולא בטוח שיש חניות או גישה נוחה – אם כי, זו בוודאי אפשרות שישנה, אלא שמתבקש לבדוק. ניתן לדוגמה, להרים טלפון לחברה שכזו, אולי לחברה כמו אחסון דירה מיכאל ובוריס, ולבדוק במה מדובר, איפה היחידה נמצאת וכמה היא נגישה, וכיוצא בזה.

פרטיות ביחידה?

נקודה נוספת שניתן לציין – היא זו של עיקרון הפרטיות. שהרי, ישנם שני סוגים של יחידות אחסון, או שני סוגים שנדבר עליהם כאן, בכל אופן – הסוג הפרטי והסוג המשותף. שכן, בסוף הפרטי ניתן לאחסן דברים "לבד", ללא נוכחות בעל המחסן או/ו נותן השירות, להוציא ולהכניס במידה גמישה וחופשית ללא עלות נוספת (או פשוט בהתאם לתנאי ההסכם), ולהחליט למי יהיה גישה למחסן. בסוג המשותף, הרי שיש חלוקה של מרחב עם אנשים נוספים במחסן, לא ניתן להכניס פריטים נוספים ללא אישור, או ללא תוספת תשלום (אלא אם כן מוסדר בחוזה שכן ניתן), כנראה שצריך לחכות לנותן השירות טרם קבלת הגישה למחסן, וכמובן יש פריטים של אנשים אחרים במרחב, וכיוצא בזה.

כך, שאם מדובר ביחידה פרטית – מתבקש לבדוק אם רק "לרשומים" יש גישה. כלומר, אם המנעול הוא פרטי לחלוטין, אולי אפילו חדש לחלוטין – כך שלאף אחד לא אמור להיות מפתח קודם עבורו.

מתי ניתן לגשת ליחידה?

נקודה נוספת, שניתן להעלות כאן – היא שעות הפעילות, או שעות הניגשות ליחידת האחסון. שכן, אם יש לנו יחידה המאפשרת אחסון תכולת דירה בחולון, באילו שעות ניתן לגשת? האם בשעות פעילות החברה, או גישה עצמית כ-24 שעות ביממה? ייתכן שהבחירה היא עבור הלקוח. במקרה כזה, אפשר לבדוק באילו שעות אנחנו צופים להגיע למחסן. אם זה בשעות שהחברה לא פועלת, ייתכן שהאופציה של יממה שלמה, המאפשרת גישה מלאה, בכל שעות היממה לרשומים – היא המתאימה.

תנאים סניטריים, הדברה ומקום פנוי

מה לגבי תנאים סניטריים, כמו גם הדברה? מחסן נקי, מתוחזק, שאינו מושך חרקים (אולי גם מודבר לפחות אחת לחודש, כך שאין חרקים באזור). כך אפשר להוסיף נדבך של הגנה, על החפצים.

חשוב לבדוק, באם ליחידת האחסון נפח הולם. הולם, זה אומר שיש מספיק מקום לכל החפצים, אך לא יותר מדי מקום. יותר מדי מקום – זה מקום שהחברה יכולה להשתמש בו עבור לקוחות אחרים, וזה מקום שהלקוח כנראה משלם ולא עושה בו שימוש. על כן, שימוש לא יעיל במשאבים. ועם זאת, אם צפוי להוסיף חפצים בהמשך – מקום "מיותר", יכול להיות חיוני ומתאים. ניתן להתייעץ עם יועץ לנושא, לבדוק כמה מקום יכול להתאים, ואז לבדוק תמחור לפי קוב. כך גם יהיה ניתן לעשות השוואת מחירים, בין יחידות אחסון, לפחות על בסיס פרמטר של מרחב נתון.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים