חיפוש
 
לדף הבית >>     >>

גומרת הרבה אחריו

 

ביחסים שבינו לבינה זה מאוד טבעי שבני הזוג לא מגיעים לאורגזמה בו זמנית. לכל גוף יש את הקצב שלו, את זמן ההתעוררות שלו, לפעמים הריכוז שלנו נודד למחשבות ולכן התאמה מדויקת לא בהכרח קורית. זה טבעי. זה נורמלי וזה גם הגיוני. להמשך קריאה, כנסו...

 

גומרת הרבה אחריו

שאלת תושבת העיר

היי הדס משהו מאוד מפאדח אבל זו האמת. אחרי שאני ובן זוגי שוכבים הוא גומר ואני זקוקה לעוד גירוי ולפעמים גומרת אחריו. אני תוהה אם זה טבעי? או שיש משהו שמונע ממני להשתחרר מולו? מערכת היחסים שלנו כרגע תלויה בהרבה ספקות ואולי זה משפיע...מה הנורמה ואם בכלל יש במצבים האלו של גמירה נשית?

תשובת מנהלת הפורום 

שלום אנונימית,

קודם כל את מאוד אמיצה כי רבים ישאלו את השאלה הזאת בלב ולא יעזו לכתוב. 

לגבי שאלתך- זה מאוד טבעי שבני הזוג לא מגיעים לאורגזמה בו זמנית. לכל גוף יש את הקצב שלו, את זמן ההתעוררות שלו, לפעמים הריכוז שלנו נודד למחשבות ולכן התאמה מדויקת לא בהכרח קורית. זה טבעי. זה נורמלי וזה גם הגיוני. 

לגבי הצורך שלך בגירוי נוסף, טוב מאוד שאת מודעת לעצמך ולא עוצרת בגלל שהוא הגיע לאורגזמה. הייתי בודקת איתו, האם הוא מודע לכך והאם הוא יכול להיות שותף בעינוג שלך עד שגם את תגיעי לאורגזמה. אגב, אני לא בהכרח מאמינה שאנחנו אחראיים על העונג של בני זוגנו אבל זו יכולה להיות הזדמנות נפלאה לשיחה בנושא כי שיחה מזמינה תקשורת פתוחה ואינטימית במיטה אשר מחזקת מאוד את הקשר בין בני הזוג. ממליצה בחום! 

יש לכם עוד שאלות להדס גלבוע לין ייעוץ זוגיות ומיניות? כנסו!

050-425-5530

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים