חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות דרום השרון >>

עיריית הרצליה מעניקה תעודת הערכה למשה פדלון

 

סגל המפקדים של קורס פו”ם (פיקוד ומטה) במשטרת ישראל העניק הערב לראש עיריית הרצליה משה פדלון תעודת הערכה על תרומתו המקצועית לקידום והעשרת הידע של החניכים

 

סגל המפקדים של קורס פו"ם (פיקוד ומטה) במשטרת ישראל העניק הערב לראש עיריית הרצליה משה פדלון תעודת הערכה על תרומתו המקצועית לקידום והעשרת הידע של החניכים

ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, הרצה הערב בפני סגל וחניכי קורס פו"ם (פיקוד ומטה) במשטרת ישראל בנושא: שיתוף הפעולה בין העירייה למשטרה.

הכנס התקיים בבניין מייקרוסופט בהרצליה, במהלכו פדלון שיתף מהידע המקצועי שלו על החיבור בין העירייה למשטרה, מנה את המטרות המשותפות, הצרכים והחשיבות שיש בהמשך שיתוף הפעולה בין הגורמים.

בסיום ההרצאה, סגל המפקדים של פו"ם העניק לראש העירייה תעודת הערכה על תרומתו המקצועית לקידום והעשרת הידע של החניכים.

ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, הודה על קבלת התעודה, ואמר: "שיתוף הפעולה בין עיריית הרצליה למשטרת ישראל הכרחי לתחושת ביטחון הפנים של התושבים. הקשר המקצועי בינינו הוא חזק ואיתן - אני נמצא בקשר ישיר עם מפקד המשטרה, מטה העירייה מקיים פגישות שותפות עם קצינים ומפקדים מהמשטרה, כמו גם סיורים, כנסים, ימי עיון ועוד. השיטור העירוני ומשטרת ישראל עושים עבודת קודש לשמירה על ביטחון הציבור ואני מברך על כך."

מצ"ב תמונה מהענקת תעודת הערכה הערב לראש העירייה.
צילום: דוברות עיריית הרצליה.
התמונה מאושרת לפרסום.
תודה,
אמיר גלעד, מנהל יחסי ציבור, דוברות עיריית הרצליה
054-5555083

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים