חיפוש
 
לדף הבית >>     בית המשפט >>

נפצע בקרסול ויפוצה ב-290 אלף שקלים

 

תושב מודיעין שרכב על אופנוע ונפצע בתאונה תבע את חברת הביטוח של האופנוע על נזקי הגוף שנגרמו לו מהתאונה. התוצאה פיצוי בסך של 290 אלף שקלים. להמשך הכתבה, כנסו...

 

נפצע בקרסול ויפוצה ב-290 אלף שקלים

תושב מודיעין שרכב על אופנוע ונפצע בתאונה תבע את חברת הביטוח של האופנוע על נזקי הגוף שנגרמו לו מהתאונה. התוצאה פיצוי בסך של 290 אלף שקלים.

בחודש ינואר 2019, רכב תושב מודיעין על אופנוע, כאשר רכב התנגש באופנוע מצד ימין. כתוצאה מאירוע התאונה נפל תושב מודיעין על הכביש והאופנוע עליו רכב ונפצע האיש בקרסול ימין.
הנפגע פונה לטרם, ובבדיקות שעבר התגלה חתך עמוק בקרסול ימין. עם שחרור הומלץ על המשך מעקב רפואי בקופ”ח. בהמשך התפתחה פגיעה בגיד הקרסול ימין והאיש חש חולשה של האצבעות באצבעות ומוגבל בתנועות קרסול ימין.

בתביעה שהגיש בשמו  עו"ד ניסן מנו ממודיעין, הוא ביקש לחייב את חברת הביטוח לפצות על  כל הנזקים שנגרמו לו, לרבות פיצוי בגין אבדן כושר השתכרות לעבר ולעתיד, הפסדי פנסיה, הוצאות רפואיות ונסיעות, הוצאות בגין עזרת הזולת ופיצוי בגין כאב וסבל. חברת הביטוח הכירה בחובתה לפצות את הנפגע, אך טענה שסכום הפיצויים שנדרשה לשלם מופרז.

לצורך קביעת הנכות שנותרה לנפגע בעקבות התאונה, מינה בית המשפט מומחה רפואי מטעמו בתחום האורטופדי אשר בדק את הנפצע וקבע את נכותו הצמיתה כתוצאה מהתאונה בשיעור של 20%.

עיקר המחלוקת בשאלת גובה הנזק הייתה, הן לעניין בסיס השכר של התובע, לפיו יש לחשב את הפיצוי המגיע לו בגין ראש הנזק של הפסד השתכרות לעבר ולעתיד, והן לעניין שיעור הנכות התפקודית שנותרה לתובע.

עו"ד מנו טען כי התאונה פגעה קשה בבריאותו של האיש ובתפקודו, וכי הוא איבד את כושר עבודתו לצמיתות, בעקבות התאונה. לעומת זאת, חברת הביטוח טענה שהנכות שנקבעה לתובע בגין התאונה היא זניחה ואיננה משפיעה על תפקודו כלל.

בית המשפט שמע את הצדדים והציע לפצות את התובע בסך של 290,000 ₪. לאחר משא ומתן ארוך שנערך בין הצדדים, הסכימה חברת הביטוח לפצות את התובע כפי שהציע בית המשפט ובעקבות זאת בוטל כתב התביעה. 

 

יש לכם עוד שאלות לניסן מנו עו”ד רשלנות רפואית, נזקי גוף? כנסו!

הפייסבוק שלי  

0502375955    www.mano-law.co.il

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים