חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות ירושלים והסביבה >>

רוצים לנהל שיחה עם השכנים דוברי ערבית?

 

تعالوا لتعلم العربية في سعر مخفضّ - אם גם אתם לא הבנתם את המשפט הזה, הגיע הזמן ללמוד ערבית. עיריית ירושלים משיקה בימים אלה קורס ייחודי, מזורז ומסובסד ללימודי ערבית מדוברת. הקורס המזורז יעמיד לרשות המשתתפים את צוות המורים המקצוענים של עמותת ”בלנדר”, לצד מתרגלים דוברי ערבית שפת אם.

 

רוצים לנהל שיחה עם השכנים דוברי ערבית?

העירייה מציעה לכם מסלול קצר ומוזל

تعالوا لتعلم العربية في سعر مخفضّ - אם גם אתם לא הבנתם את המשפט הזה, הגיע הזמן ללמוד ערבית. עיריית ירושלים משיקה בימים אלה קורס ייחודי, מזורז ומסובסד ללימודי ערבית מדוברת. הקורס המזורז יעמיד לרשות המשתתפים את צוות המורים המקצוענים של עמותת "בלנדר", לצד מתרגלים דוברי ערבית שפת אם.

בעירייה מסבירים כי הקורס יכלול 12 שיעורים, 8 מפגשי תרגול, השתתפות בתוכנת לומדה וכל זאת בעלות מסובסדת של 600 שקלים. בדרך קצרה ומקצועית, ניתן יהיה ללמוד ערבית מדוברת ולנהל שיחה עם השכנים, עם הרופא, בבית החולים, קופות החולים, אח/ות במרפאה, טכנאי רנטגן, רוקח, מלצר, עובדי הבסטות בשווקים ובעלי מקצוע רבים.

לציין כי בוגרי הקורס יצטרפו לקהילת לומדי השפה של "בלנדר", להעמקת לימודי השפה והשימוש בה. אז הגיע הזמן להפסיק للتأتأء والفضيحة - לגמגם ולהתפדח.

מפגש הפתיחה יתקיים ביום רביעי, י"א ניסן 24/03 ב-18:00. יש להציג אישור מתחסן/מחלים.

לפרטים נוספים והרשמה: https://young-jerusalem.tickchak.co.il/16239?ref=r5

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "אני מברך על יוזמת רשות הצעירים לקידום קורס לימודי ערבית. לימוד השפה יסייע רבות ליצירת גשר בין תרבויות ומגזרים שונים, המהווים את הפסיפס האנושי והמגוון הקיים בירושלים".

داسي

 

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים