חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מנעולן בחולון

 

כל אחד מאיתנו מחליף מקום מגורים מדי כמה שנים, ואחד הדברים עליו יש להקפיד הוא החלפת מנעול

 

  • הדלת נטרקה? נתקעת מחוץ לדירה?
  • לא מוצא את המפתח לדירה?
  • מעוניין להחליף צילינדר ישן?

כל אחד מאיתנו מחליף מקום מגורים מדי כמה שנים, ואחד הדברים עליו יש להקפיד הוא החלפת מנעול. בחולון כמו בכל איזור המרכז, אין לדעת מי מחזיק במפתח הישן. מנעולן בחולון מספק מגוון שירותים על המקום: החלפת צילינדר, תיקון מנעולים, התקנת דלת חדשה, התקנת מנעול כספת, פתיחת דלת שנטרקה ועוד.

מתי נתאם ביקור של מנעולן?

לצערנו בדרך כלל זה קורה ברגעים פחות נעימים. לא שמנו לב והדלת נטרקה מאחורינו... הילד איבד את המפתח... שכחנו את המפתח בתוך הרכב... בכל הסיטואציות הללו אנו נשארים חסרי אונים ומחוץ לבית. הדבר לו אנחנו זקוקים יותר מכל ברגע זה הוא תגובה מהירה של בעל המקצוע ופתרון אפקטיבי ללא עיכובים מיותרים וללא שהות.

ישנם גם מקרים בהם נזמין מנעולן בחולון באופן יזום, לפני שקרתה תקלה כלשהי. למשל מיד לאחר שנכנסו לדירה חדשה, ואנו רוצים לוודא שהמנעול חדש ושרק דיירי הבית יחזיקו במפתחות חלופיים. או במקרה שהמנעול תקול ואנו מבינים שלמען בטחוננו עדיף להחליפו בצילינדר חדש יותר. כיום ניתן להשוות בין מגוון מוצרים איכותיים, במחירים אטרקטיביים ושווים לכל כיס.

ישנם אנשים שגם בוחרים לשדרג את רמת הביטחון באמצעות מנעול כספת או כל מנגנון אבטחה אחר. מנעול כספת (המנעול העליון) הינו מנעול חזק במיוחד שמקשה על פורצים להיכנס לדירה.

מנעולן מתחיל שרק סיים קורס מנעולנות?

כמו בכל תחום, לניסיון יש משקל גדול ביכולת של המנעולן לספק לנו שירות במהירות ועל הצד הטוב ביותר. רבים טועים לחשוב ש"כל אחד יכול להיות מנעולן" אלא שבפועל מנעולנים מתחילים מרבים להיתקל בסיטואציות שהם לא מכירים, מנעולן שנתקע, בורג שלא יוצא או דלת שלא נפתחת. במקרים אלו הם יזעיקו מנעולן ותיק ומנוסה בזמן שאתם תשלמו את אותו המחיר ותשרפו עוד שעה מהיום שלכם. המלצתנו היא ברור, להשתדל כמה שיותר לעבוד עם בעלי מקצוע אחראיים ומנוסים, המסוגלים לספק פתרון לכל סוגי בעיות, על המקום, בלי שאלות מיותרות וללא עיכובים (יש מנעולנים בחולון המספקים שירות ברמה כזו).

הכי מהר שאפשר!

אם מילת המפתח עבור דוכני רחוב הוא "מיקום! מיקום! מיקום!", אז מילת המפתח עבור מנעולנים הינה "מהר! מהר! מהר!". כאמור, אנו נזקקים לשירותיו של מנעולן בחולון ברגעים הכי מפתיעים, הכי מלחיצים והכי לא נעימים של החיים. מהירות היא חלק מהשירות של המנעולן ולכן אנו מוכנים לשלם לו כמה מאות שקלים. מנעולנים בחולון המכבדים את עצמם מתניידים על גבי טוסטוס 24 שעות ביממה, ומסוגלים להגיע לכל איזורי העיר תוך 15 דקות לכל היותר, עם כל הציוד הנדרש ועם חיוך גדול. לפני שתזמינו מנעולן, אל תתביישו לשאול מה זמן ההגעה המשוער. אם המנעולן נמצא רחוק מדי, פשוט דלגו אל המנעולן הבא.

מנעולן שרוצה בטובתך

יש לנו הפתעה בשבילכם. יש מנעולנים בחולון אשר חושבים גם על טובת הלקוח. כיצד זה מתבטא? למשל בבחירת הצילינדר המומלץ מתוך רשימה של 5 צילינדרים לפחות. מנעולן בחולון המכבד את עצמו, יציע ללקוח מגוון מוצרים ברמות אבטחה שונות ובתקציבים שונים. תמיד אפשר ללכת על הזול ביותר או על היקר ביותר, אך מנעולן אמין ידע לסייע לכם לבחור את המוצר שהכי יתאים לדלת ולרמת האבטחה שאתם מחפשים. בסופו של דבר חשוב לבצע השוואה בין מספר מוצרים, כדי לבחור את המוצר הכי מתאים.

פורץ מנעולים באישור המשטרה

דגש אחרון הינו תעודת מנעולן ואישור מהמשטרה לעסוק בתחום. כיום משטרת ישראל אינה מאפשרת לאנשים בעלי רישום פלילי לעסוק בתחום המנעולנות. על כן רצוי ומומלץ מאד לדרוש ממנעולן לראות את התעודה הרשמית שלו. לא מכניסים כל אדם זר לבית, בטח לא אדם שמתקין לנו מנעול חדש לבית.

 

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים