חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות ראשון לציון והסביבה >>

עיריית ראשון לציון תשדרג את מיכלי האשפה התת קרקעיים בעיר

 

במטרה לשפר את עמידות טמוני הקרקע ונראותם, מינהל איכות הסביבה יצפה את החלק החיצוני של כל הטמוניםוכן תוחלף רצפת הטמונים * ראש העירייה, רז קינסטליך: ” קורא לתושבים להיות שותפים למאמץ לשמור על העיר נקייה”

 

עיריית ראשון לציון תשדרג את מיכלי האשפה התת קרקעיים בעיר

במטרה לשפר את עמידות טמוני הקרקע ונראותם, מינהל איכות הסביבה יצפה את החלק החיצוני של כל הטמונים
וכן תוחלף רצפת הטמונים * ראש העירייה, רז קינסטליך: " קורא לתושבים להיות שותפים למאמץ לשמור על העיר נקייה"

מיכלי האשפה התת קרקעיים (טמוני קרקע) ישודרגו על ידי מינהל איכות הסביבה במטרה לשפר את עמידותם ונראותם במרחב הציבורי. בחודשים הקרובים יחל פרויקט השדרוג ו-113 טמוני קרקע יעברו ציפוי מחדש בחלק החיצוני וכן תוחלף רצפת הטמונים לרצפת מתכת. כמו כן יותקנו שרשראות בטחון שיחברו את תא הקלט למכסה לשמירה על הבטיחות והניקיון. מדובר במהלך נוסף שנועד לשפר את הניקיון וחזות העיר במרחב הציבורי.

ראש העירייה, רז קינסטליך, אמר: "אנחנו שמים דגש על הניקיון ברחבי העיר ובמיוחד במרחב הציבורי שממנו כולם נהנים. אני מברך על המהלך וקורא לתושבים להיות שותפים למאמץ לשמור על העיר נקייה".

טמוני הקרקע הינם מיכלי אשפה ש-95% מנפחו נמצא מתחת לפני האדמה, דבר הנועד למנוע מפגעים ולהבטיח שמירה מיטבית על איכות הסביבה. מעבר לכך, טמוני הקרקע תופסים פחות שטח עילי ביחס לנפח ולקיבולת וכן מונעים גישה חופשית של בעלי חיים לפסולת.

חברת המועצה, קרן דנה, המחזיקה בתיק איכות הסביבה, אמרה: "שיפוץ ושדרוג טמוני הקרקע הנה פעולה נוספת שמצטרפת לפיילוט מסתורי הפחים שהצבנו במספר נקודות ברחבי העיר, למתקני "השקי קקי" , לקמפיין של ימי הוצאת הגזם והגרוטאות ופעילויות נוספות ושונות שאנו מבצעים בכדי =ECשמור על העיר שלנו נקיה ויפה. מודה לראש העירייה, רז קינסטליך, למנכ"ל העירייה  דודי גיל , לראש מינהל איכות הסביבה אילן רפאלי ולכל השותפים לעשייה.  יחד נשמור על העיר שלנו נקיה ויפה".

 

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים