חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות פתח תקווה והסביבה >>

בקרוב בפ”ת: תכנית ממר”ם לתלמידי העל יסודי

 

ראש העיר רמי גרינברג אישר את שילוב ”תכנית ממר”ם” עבור תלמידי העל יסודי בעיר אשר פועלת כיום בלמעלה מ- 170 בתי ספר בארץ

 

כיתת ממר"ם הינה תוכנית חדשנית ומהפכנית בתחום החינוך הטכנולוגי המופעלת על ידי חברת "לידרס אפ טכנולוגיות" ומסובסדת ע"י משרד החינוך. הסילבוס בתוכנית נבנה ביחד עם אנשי ממר"ם ויכלול סיורים וימי שיא בחברות היי טק שונות ומגוונות ברחבי הארץ. לימודי התכנית אשר תחל לפעול בקרוב, יתפרסו על פני מספר מוקדים ברחבי העיר.

מטרת התכנית היא להכין את התלמידים לקראת מבחני הקבלה ליחידת ממר"ם היוקרתית בחיל התקשוב. במסגרת הלימודים התלמידים יעברו מבחנים חיצוניים, כגון, מבחן של יחידת ממר"ם, מיקרוסופט, בגרויות משרד החינוך במדעי המחשב והנדסת תוכנה ומוסדות לימוד נוספים אשר נותנים את חסותם לתוכנית. התלמידים אשר יעברו את המבחנים יקבלו תעודות הסמכה.

התלמידים שישתתפו בתוכנית יקבלו את הידע וההכשרה ברמה הגבוהה ביותר לעולם ההיי טק וכן ישפרו את הסיכוי שלהם לשרת ביחידות המובילות בתחום כמו, חייל התקשוב (ממר"מ), חייל מודיעין (אגף התוכנה 8200) ויחידת אופק בחיל האוויר.

ראש העיר רמי גרינברג "פתח תקוה מצטרפת בימים אלו לתכנית ממר"ם אשר מטרה להכשיר את תלמידי העיר לקראת גיוסם ליחידות הטכנולוגיות היוקרתיות. בעידן של היום קיימת חשיבות רבה לנושא הטכנולוגי בצה"ל, ומאמצי ההגנה והלחימה מופנים גם לגיזרה הזו. כמו כן יחידות הטכנולוגיה היוקרתיות יפתחו בפני תלמידי העיר את עתידם בתחום ההייטק ועוד."

ראש מינהל החינוך רון כץ "במסגרת סל הכלים החינוכיים שאנחנו מאפשרים לתלמידי העיר, אנחנו פועלים ליצירת שיתופי פעולה עם חברות טכנולוגיה. כלים אלו יהוו מקפצה לתלמידי העיר אשר ימשיכו במקצועות הטכנולוגיה בצה"ל ובאזרחות ויתנו כלים אמיתיים לתלמידי העיר להמשך חייהם."

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים