חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

פעם ראשונה: מס` החיוביים להיום - 0

 

על פי המידע ממשרד הבריאות, מיום שבת 31.10 עד היום 1.11 לא נמצאו תושבים חיוביים לנגיף.מהרשימה הוסרו תושבים שהחלימו ותושבים שאינם גרים בעיר לכן, נכון להיום, יש 37 תושבים המוגדרים חיוביים לנגיף. אנו מאחלים לכולם בריאות והחלמה מהירה! 

 

שומרים על עיר ירוקה
על פי המידע ממשרד הבריאות, מיום שבת 31.10 עד היום 1.11 לא נמצאו תושבים חיוביים לנגיף.
מהרשימה הוסרו תושבים שהחלימו ותושבים שאינם גרים בעיר לכן, נכון להיום, יש 37 תושבים המוגדרים חיוביים לנגיף. אנו מאחלים לכולם בריאות והחלמה מהירה!
למרות הנתונים הירוקים חובה עלינו להמשיך לשמור שהעיר שלנו תישאר ירוקה. אם לא נקפיד על כך ולא נשמור על הכללים נוכל להתדרדר בתוך ימים ספורים ולהיות עיר אדומה.
מניתוח התחקירים האפדימיולוגיים, שנעשו מול התושבים שאובחנו חיוביים לנגיף בשבוע שחלף, עולה, כי מקור ההדבקה העיקרי בעיר הוא כתוצאה ממגע ישיר עם בני המשפחה, שהיו בבידוד לאחר שאובחנו חיוביים לנגיף.

עתה, עם חזרתם של תלמידי כיתות א עד ד ללימודים בבתי הספר, עלינו למלא אחר הנחיות משרד הבריאות בנושא הבידודים: אדם הנמצא בבידוד צריך להימנע מלבוא במגע עם שאר בני הבית. במידה ואין אפשרות להפרדה מלאה על כל המשפחה לשהות בבידוד.

▪️אנו מדגישים, שאדם שנמצא ליד חולה מאומת חייב להיכנס מיידית לבידוד למשך 14 ימים מיום החשיפה לחולה.
? הימנעו מקנס כבד! הקנס על אי דיווח בידוד למשרד הבריאות או קופות החולים עומד על 3,000 שקלים. הקנס על הפרת חובת בידוד עומד על 5,000 שקלים.
רק ביחד ננצח את נגיף הקורונה!

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים