חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

צובעים את העיר

 

כ-1,250 מעברי חצייה נצבעו מחדש לקראת תחילת שנת הלימודים, בנוסף חודשה צביעתם של מתחמי ”נשק וסע” ליד ביה”ס

 

לקראת שנת הלימודים החדשה, ביצעה העירייה, כתמיד, עבודות לצביעה מחודשת של סימוני כבישים. במסגרת העבודות, חודשה צביעת הסימונים בכבישים הפנימיים ובעמקים בשכונות, הכוללים כ-1,250 מעברי חצייה, קווי עצירה, נתיבים, פסי האטה ועוד. כאשר הדגש הוא על הקרבה למוסדות החינוך, על מנת להגביר את הבטיחות בדרכים ולאפשר לנוסעים ולתלמידים לזהות בבירור את הסימונים המצויים בכביש. בנוסף, תושלם הצביעה של שדרות החשמונאים מצומת שילת עד כיכר התחבורה וכן, יושלמו עבודות הצביעה בכבישים הראשיים כמו כביש 431 – יצחק רבין.

העבודות הן המשך ישיר של הפרויקט שהתחיל בחודש מאי לאחר פרוץ משבר הקורונה, אשר אפשר לבצע את העבודות כשמוסדות החינוך היו סגורים. בתקופה זו, כ-120 סימוני "נשק וסע" נצבעו ליד 28 בתי הספר היסודיים בעיר בצבע אדום ובולט, וכן החלו לחדש סימוני שערי חירום ליד בתי הספר, אשר צביעתם צפויה להסתיים השבוע.

העבודות מבוצעות על ידי מחלקת אחזקת תשתיות תחבורה בעירייה, והן מתקיימות מדי שנה במהלך חודשי יולי ואוגוסט. בעירייה הדגישו כי העבודות מבוצעות בשעות הלילה, על מנת לאפשר את הצביעה המחודשת בזמנים בהם התנועה בכבישים דלה ובכך למזער את שיבושי התנועה עבור התושבים.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים