חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

דירות למכירה בבת ים

 

עד לפני מספר שנים, בת ים נחשבה לעיר בה מחירי הדיור היו זולים יחסית לגוש דן. וגם היום, בהשוואה לתל אביב, גבעתיים, רמת גן וערים נוספות בלב המדינה – בת ים פחות יקרה

 

 עד לפני מספר שנים, בת ים נחשבה לעיר בה מחירי הדיור היו זולים יחסית לגוש דן. וגם היום, בהשוואה לתל אביב, גבעתיים, רמת גן וערים נוספות בלב המדינה – בת ים פחות יקרה. יחד עם זאת, בשנים האחרונות הגיעה הקפיצה במחירי הדיור גם לכאן, ומי שמחפש למשל דירה בשכונת "מרכז העיר" או ב- "רמות הנשיא" יגלה שצריך הון עצמי בלתי מבוטל בשביל להשיג קורת גג. אם אתם מופתעים מהבשורה ולא מבינים איך בכלל נקבעים מחירי הדיור בעיר, בשורות הבאות נעשה לכם סדר בראש.

האם עוד אפשר למצוא דירות למכירה בת ים במחירים נוחים? מדוע מחירן של שתי דירות זהות יהיה שונה מאוד בשכונות העיר? איך ניתן לשלב בין איכות חיים לבין עמידה במסגרת תקציב שפויה? אין ספק שמדובר בשאלות כבדות משקל, בין אם אתם מחפשים את הבית שלכם לחיים ובין אם מדובר בהשקעה. אז במקום לכסוס ציפורניים ולשבור את הראש, בואו נתחיל ללמוד.

 

מי מציע דירות למכירה בבת ים?

כן, זוהי שאלה חשובה שתשפיע לא מעט על מחיר הדירה וגובה העסקה. אמנם בשוק הדיור בעיר יש טווח מחירים מקובל, אבל ישנם הבדלים (לפעמים משמעותיים מאוד) הקשורים גם בגורם שמציע את הדירה. לדוגמא, אם תפנו אל משרד תיווך נדל"ן תיהנו מהיתרונות של נכסים בלעדיים וממי שיעזור לכם לדחוף את העסקה קדימה. מצד שני, קחו בחשבון שאל העלות יצטרפו כ- 2 אחוז דמי תיווך, ומעבר לכך האינטרס של המתווך הוא לא רק מחיר טוב לקונה אלא גם למוכר.

לעומת זאת, אם תמצאו דירות למכירה בבת ים דרך לוח נדל"ן,  שאינן מפורסמות דרך סוכנות תיווך, תחסכו את דמי התיווך אולם תצטרכו לעמול יותר על המשא ומתן, ועל איתור דירה במצב טוב ובאזור המתאים לצרכיכם.

 

דירות למכירה בבת ים בהתאם למאפייני השכונה

 

מטבע הדברים, לכל שכונה בבת ים יש את האופי המיוחד שלה והדבר בהחלט משפיע על מחירי הדירות. כך למשל, ככל שהשכונה יותר קרובה  לים כך נוטים המחירים לעלות, ואותו הדבר נכון לגבי הימצאות בקרבתו של קניון מרכזי, מרכזי בילוי, מוקדי שירות כמו קופות חולים ובתי ספר, וכיוצא בזאת. 

מעבר לכך, אופי השכונה נקבע גם בהתאם לאוכלוסייה המתגוררת בה. כך למשל, ככל שהשכונה יותר ותיקה כך תתגורר בה אוכלוסייה יותר מבוגרת, וישנן שכונות בהן האוכלוסייה מעורבת בין חילונים וחרדים.  באופן כללי, ככל שבשכונה מתגוררת אוכלוסיה יותר צעירה, וממעמד סוציו-אקונומי יותר גבוה, כך מחירי הדירות נוטים לעלות.

 

מאפייני הבנייה בשכונה

כמובן, כאשר מדברים על מאפייני השכונה מתכוונים גם לטיב הבנייה בה. בעיקרון, ככל שמדובר בשכונה יותר ותיקה עם בנייה יותר רוויה, כך המחירים נוטים להיות פחות גבוהים. לדוגמא, דירה בת 3.5 חדרים בשכונה שכבר מזמן לא עברה מתיחת פנים של התחדשות עירונית, בבניין בן 6 קומות ללא מעלית, תהיה זולה משמעותית מדירה באותו הגודל בשכונה חדשה יותר. יחד עם זאת, יש לציין כי ברבות מהשכונות הוותיקות בעיר נעשו פרויקטים בשנים האחרונות, כך שניתן למצוא גם בהן בניינים יותר חדישים ויוקרתיים. 

 

בשורה התחתונה

מחירי דירות למכירה בבת ים האמירו בשנים האחרונות. יחד עם זאת, מי שנכנס אל פרויקט איתור הדירה באורך רוח וסבלנות, מגדיר היטב את הצרכים שלו, ומוכן להתפשר היכן שהדרישות אינן הכרחיות, יכול עדיין למצוא דירות במחירים שפויים ובאיכות חיים משביעת רצון.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים