חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

החוגים חוזרים

 

לאחר קצת יותר מחודשיים, ביום שני הקרוב צפוי מערך החוגים של עמותת סחלבים לשוב לפעילות, בכפוף להנחיות משרד הבריאות. המדריכים והמאמנים כבר נרגשים לקראת החזרה של הילדים.

 

 

לאחר שבשבועיים האחרונים חזרו הספורטאים המקצועיים וחוגי המבוגרים המתקיימים בחדרי הסטודיו, החל מיום שני 1.6.20 צפויים גם ילדי העיר לשוב למערך החוגים העירוני. בימים אלה נערכים בעמותת סחלבים יחד עם המפעילים כדי להכין את מוקדי הפעילות ולרענן נהלי עבודה במטרה לקבל את ילדי העיר בסביבה נעימה המאפשרת מפגש בטוח על פי ההנחיות.

החל מיום שני יוכלו ילדי העיר לשוב וליהנות מקשת רחבה של חוגים לכל הגילאים בתחומי הספורט, המחול, האומנות, העשרה המוזיקה ואומנויות הלחימה אשר יפעלו בפריסה עירונית בעשרות מוקדים בבתי הספר ובאולמות הספורט ברחבי העיר, כל זאת כמובן תחת הנחיות משרד הבריאות.

לצד חוגי אחר הצהריים ישובו לפעילות גם חוגי הצהריים המתקיימים בתוך בתי הספר היסודיים ומהווים המשך ישיר ליום הלימודים. גם הקונסרבטוריון העירוני ישוב לפעילות ומאות ילדים הלומדים בו ישובו לנגן בשיעורים פרטניים. כמו כן, בית הספר לכדורגל עירוני מודיעין ישוב לפעילות ביום שלישי 2.6.20.

בסחלבים ציינו השבוע כי לאור העובדה ששנת הלימודים תתארך השנה, הוארכה גם הפעילות במערך החוגים, על חשבון חצי חודש מרץ: חוגים הממשיכים בשגרה עד 30.6.20 יימשכו עד 15.7.20, חוגים הממשיכים בשגרה עד 31.7.20 יימשכו עד 15.8.20. חוגי הצהריים יימשכו גם הם עד לסיום שנת הלימודים.

יו"ר עמותת סחלבים, אלעד שמעונוביץ: "אנחנו שמחים לחזור לפעילות ולשגרה. החינוך הבלתי פורמלי הוא חלק בלתי נפרד משגרת היום יום החינוכית והחברתית של הילדים שלנו. הפעילות תתקיים על פי כל ההנחיות של התו הסגול לשמירה על בריאות הילדים. אני רוצה להודות למפעילים, המאמנים, המדריכים ולצוות של סחלבים על ההתארגנות המהירה לקראת החזרה לשגרה. מחכים לראות את כולכם."

מנכ"ל עמותת סחלבים, מיקי בר: "אנחנו שמחים ונרגשים לפתוח מחדש את מערך החוגים העירוני תוך הקפדה יתרה על הנחיות משרד הבריאות. נערכנו בימים האחרונים כדי לספק לילדיכם סביבה בטוחה בה יוכלו ליהנות מחוגים איכותיים ולפתח מיומנויות וכישורים אישיים וחברתיים, המהווים מנוף להעצמה אישית. ניפגש בחוגים בהצלחה לכולם."

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים