חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

מנגנים ותומכים

 

”אנחנו הצעירים”  פתחו מיזם חדש, הופעות חיות מתוך עסקים שבגלל הקורונה, פעילותם מוגבלת. אז מי שטרם שמע על זה, כל הפרטים לפניכם

 

"תנועת "אנחנו הצעירים" תתחיל לשדר הופעות חיות של אמנים ומוזיקאים תושבי העיר מתוך עסקים מקומיים שפעילותם עדיין מוגבלת עקב משבר הקורונה",  כך מצהיר אור גרינפלד, יו"ר אנחנו הצעירים.

בשבעת השבועות האחרונים, מפעילים חברי "אנחנו הצעירים" לוח שידורים יומי בו מועברים תכנים מגוונים ופרקטיים לקהל הרחב כמו כושר, בישול, גינון, ייעוץ משפטי, ראיונות לייב עם נבחרי ציבור ואנשי מפתח בכלכלה הישראלית, שיעורי פרסית והינדית, הופעות וכו’

המכנה המשותף לכל התכנים שמועברים הוא שכולם תוצרת תושבי העיר מודיעין מכבים - רעות.

בנוסף - גם שידרו 2 הפקות מקור ביום השואה וביום הזיכרון.

ימי שישי בלוח השידורים הוקדשו לאמנות ומוזיקה מקומית במטרה לתמוך ולתת במה לאמנים מקומיים, וכעת החליטו בתנועה לשנות את הקונספט - ולהתחיל לשדר מתוך עסקים שעדיין לא חזרו לנפח עבודה רגיל.

"מאז שהוטלו המגבלות הראשונות על המשק, אנחנו חושבים כיצד אפשר לתמוך, ללוות ולסייע לעסקים והעצמאיים בעיר" אומר גרינפלד, "זו אוכלוסייה שהממשלה שמה עליה פס ענק ולעירייה אין הרבה מה לעשות באופן פורמלי כדי לעזור. לאחר מחשבה מרובה וגיוס שותפים יצאנו בקמפיין "צו 8 למען העסקים בעיר - קונים עכשיו בשביל היום שאחרי" במטרה לסייע בתזרים מזומנים, יחד עם עדי מן, עדי בן אברהם ומשה פורת.

בנוסף,כתבנו נייר עמדה ארצי לסיוע לעסקים ע"י הרשות המקומית שהופץ לכל הרשויות, השתתפנו בהפגנות, העלנו לשידור בכירים מהתחום הכלכלי ואנחנו מקפידים לשמוע את בעלי העסקים והעצמאיים ולהתייעץ איתם לגבי ההמשך.

מטרת השידורים מתוך העסקים היא קודם כל להגיד שאנחנו איתכם, גם בשעה הקשה הזאת. כמובן שזו גם דרך להגדיל את החשיפה - גם לעסקים וגם לאמנים שמופיעים, וגם הציבור נהנה מהופעה חיה שמשודרת לייב וגם מהנחות והטבות שהעסק יתן במהלך השידור."

ההופעה הראשונה במיזם תתקיים ביום שלישי הקרוב בשעה 20:00 ממסעדת "קסבה" במע"ר.

על הבמה תנגן המוסיקאית המוכשרת תמר חמסי, תושבת העיר.

את ההופעה תוכלו לראות בעמוד הפייסבוק של "אנחנו הצעירים במודיעין מכבים - רעות" ובפייסבוק של מסעדת קסבה.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים