חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

באגף לשרותים חברתיים דואגים לקשישים

 

בימים האחרונים, בצל התפשטות נגיף הקורונה, קיימו עובדי האגף לשירותים חברתיים של עיריית מודיעין מכבים רעות יותר מ-1200 שיחות טלפון חשובות, במיוחד עם קשישים ומשפחות עם צרכים מיוחדים.בנוסף, החל מהיום, מבצע האגף חלוקת ארוחות צהריים המיועדת לכל ימות השבוע, ישירות לבתיהם של יותר מ-200 קשישים בעיר ע”י מתנדבים מעמותת ברקאי.

 

בימים האחרונים, בצל התפשטות נגיף הקורונה, קיימו עובדי האגף לשירותים חברתיים של עיריית מודיעין מכבים רעות יותר מ-1200 שיחות טלפון חשובות, במיוחד עם קשישים ומשפחות עם צרכים מיוחדים תושבי העיר. מטרת השיחות, אשר יתקיימו בתקופה מורכבת זו באופן קבוע, היא להתעניין בשלומם ולבחון את צרכיהם והאם הם זקוקים לסיוע כלשהו.

בנוסף, החל מהיום,מבצע האגף חלוקת ארוחות צהריים המיועדת לכל ימות השבוע, ישירות לבתיהם של יותר מ-200 קשישים בעיר ע"י מתנדבים מעמותת ברקאי. זהו רק חלק מההיערכות של האגף לאתגרי התקופה ובימים אלו עומלים על תכנית עבודה מקיפה במסגרתה יעניקו העובדים הסוציאליים אשר הוגדרו כעובדים חיוניים, שירות לאוכלוסיות השונות בעיר, תוך ניסיון להקל ולסייע למשפחות ולתושבים הזקוקים לעזרה במיוחד בימים אלו.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים