חיפוש
 
לדף הבית >>     כלכלה עסקים וקריירה >>

דרור אטרי: על הנשים העצמאיות לפרוץ את תקרת, הזכוכית

 

לקראת יום האישה הבינלאומי שחל היום קרא נשיא לשכת המסחר דרור אטרי לנשים העצמאיות לפרוץ את תקרת, הזכוכית לבוא ולהצטרף לחברותיהן נשות העסקים ולקחת חלק בהנהגת המגזר העסקי בישראל.

 

נשיא לשכת המסחר דרור אטרי : ” ייצוג הולם של נשים בתפקידי מפתח במשק הישראלי במיוחד בהנהגת המגזר העסקי הוא אחד המטרות שהצבתי לעצמי בשנים האחרונות. כחברה אני מאמין כי חשוב שנדע לתת שוויון הזדמנויות מלא שיאפשר לנשים להשתלב ולתרום מיכולותיהן בכל התחומים ולצמצם את הפערים שקיימים היום, בעיקר בתפקידים ניהוליים ובהנהגת המגזר העסקי. ערכים אלה מלווים אותי בדרכי הציבורית שנים רבות ואני שמח על הזכות שהייתה לי לסייע בשילובן ובקידומן של נשים רבות בתפקידי ניהול בכירים.

הערכים אלה הובילו אותי כאמור במרוצת השנים בכל תפקידיי הציבוריים, להביא לשילוב של רבות מחברותיי במגזר העסקי לעמדות מפתח במשק הישראלי, ועם כניסתי לתפקידי כנשיא לשכת המסחר ירושלים המשכתי במגמתי זו וזכיתי למנות נשים איכותיות ופורצות דרך במגזר העסקי: מיניתי כיו"ר הוועדה לקידום נשות העסקים בישראל את חברתי עו”ד אוסנת הילה מארק בטרם בחירתה כחברת כנסת ולאר סיום כהונתה כח"כ מונתה כסגנית לשכת המסחר, יו”ר פרלמנט עסקי ויו"ר הועדה לקידום נשות העסקים בישראל וחברת הנהלה לשעבר גב’  סוזי בר,  חברת הנהלת הלשכה ויו"ר הוועדה לקידום העסקים מרחב דרום עו"ד סימה רמתי, יו"ר הוועדה הבינלאומית לתיירות גב’ לבנה קהירי, חברת הוועדה הבינלאומית אורלי יחזקאל, חברת הנהלת הוועדה לשילוב אנשים עם מוגבלויות בעסקים והוועדה הדיגיטלי גב’ מיטל מוסקוביץ, חברת הוועדה הבינלאומית גב’ נגה בשן, חברת האגף לקידום נשות העסקים בישראל גב’ רחל שקד, מנהלת לשכת נשיא ורכזת האגף הבינלאומי

חברותיי, תעזו לחלום, תתמידו בהגשמת חלומותיכן ואל תוותרו – מגיע לכן להצליח, אתן יכולות להצליח – ויחד, חברנו בהנהגת המגזר העסקי בישראל, נוכל לנפץ את התקרה בין אם היא מזכוכית ובין אם היא מכל חומר אחר שהוא. אסור לכן לתת למגדר להוות חסם, ואני מבטיח שכנשיא לשכת המסחר המשיך לפעול למענכן ולעשות ככל אשר לאל ידי על מנת להבטיח שחסמים מערכתיים יוסרו בזה אחר זה ויאפשרו לנשים לא רק להשתלב אלא להשתלב בתפקידי מפתח משמעותיים בחברה, בכלכלה, ובתפקידי מפתח במשק, זה טוב לנשים, זה טוב לאנשים – זה טוב לכלכלת ישראל ולחברה כולה.

ברמה האישית , אני תקווה שעד ליום האישה הבא נראה תוצאות בשורת היוזמות שאני מקדמם לצמצום פערי האי שוויון שלצערי עדיין קיים בתחומים רבים בחברה ולהעצמתן של נשים כמובילות בישראל. נשמע פחות קולות חשוכים, נשמע על יותר סיפורי הצלחה של חברותנו הנשים שפרצו את תקרת הזכוכית ומובילות בתפקידי מפתח במשק ובהנהגת המגזר העסקי.. שנזכה בע”ה למציאות שוויונית ושמחה לכולנו – יום אישה שמח ושוויוני לכולן וכולם!

זה המקום להודות לחברותי על החברות והשותפות רבת השנים לדרך ולאחל לעצמנו עוד שנים של עשייה.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים