חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות ראשון לציון והסביבה >>

צו איסור פרסום על שמו של תוקף נהג האוטובוס

 

במעמד הדיון קיבל בית המשפט את בקשתו של הסנגור ועיכב את ההחלטה על התרת פרסום שם החשוד לצורך הגשת ערר על ההחלטה. לפיכך, בימ”ש אסר את פרסום שמו של החשוד היום 27/1/20 עד לשעה 14:00 או עד להחלטה בערר שהוגש.

 

עדכון בנושא התקיפה של נהג האוטובוס בשבוע שעבר, סרטון שהפך לויראלי ברשת.  נכון להיום, בית המשפט קיבל את טענות הסניגוריה והורה להשאירק על כנה את ההחלטה על איסור פרסום שמו של התוקף.

תקציר הידיעה:  משטרת ישראל מבקשת את עזרת הציבור באיתור חשוד בתקיפה של נהג אוטובוס אגד בקו 190 מראשון לציון לתל אביב, ביום חמישי האחרון 23/1/20 בשעות הצהריים.

החשוד עלה לאוטובוס בתחנה ברחוב משה דיין בראשל"צ ותועד על ידי נוסעים באוטובוס כשהוא מקלל את הנהג ותוקף אותו ולאחר מכן נמלט מהמקום.  כל היודע פרטים אודות החשוד מתבקש לדווח למוקד 100 של משטרת ישראל או לתחנת המשטרה בראשון לציון 

 

אתמול: החשוד בתקיפת נהג האוטובוס, בן 30 מתל אביב, נעצר לאחר שהסגיר עצמו למשטרה. החקירה נמשכת. החשוד בן 30 מתל אביב, הובא הבוקר לדיון בעניינו בבימ"ש השלום בראשל"צ, בסיומו הוארך מעצרו בשלושה ימים. החקירה נמשכת.

הבוקר:  במעמד הדיון קיבל בית המשפט את בקשתו של הסנגור ועיכב את ההחלטה על התרת פרסום שם החשוד לצורך הגשת ערר על ההחלטה. לפיכך, בימ"ש אסר את פרסום שמו של החשוד היום 27/1/20 עד לשעה 14:00 או עד להחלטה בערר שהוגש.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים