חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

עירוני מודיעין ניצחה את לוד 1:2

 

לאחר שבשבוע שעבר סיימו שחקני עירוני מודיעין בתוצאה תיקו 2:2 מול ירוחם משער של נאדר אלעתיקה בדקה ה-33 ושל שי מוטיאי בדקה ה-47, אירחה השבוע הקבוצה את מ.ס הפועל לוד למחזור ה-11 של הליגה וניצלה את חולשתה של האורחת מהמקום האחרון בטבלה כדי להשיג ניצחון 1-2 יקר

 

לאחר שבשבוע שעבר סיימו שחקני עירוני מודיעין בתוצאה תיקו 2:2 מול ירוחם משער של נאדר אלעתיקה בדקה ה-33 ושל שי מוטיאי בדקה ה-47, אירחה השבוע הקבוצה את מ.ס הפועל לוד למחזור ה-11 של הליגה וניצלה את חולשתה של האורחת מהמקום האחרון בטבלה כדי להשיג ניצחון 1-2 יקר.

 רגע לפני המשחק הספיקה הקבוצה להתחדש בשלושה שחקנים: השוער, אריאל טליאס שעבר ממכבי שדרות, יניב פינק, שעבר ממכבי קריית מלאכי לעמדת המגן השמאלי ומיכאל אלקסלסי שעבר מבית"ר נורדיה לעמדת הכנף של עירוני מודיעין.

 המשחק החל בפתיחה טובה של לוד וכיבוש מהיר של נתנאל ניגרקר בדקה השנייה למשחק. עירוני מודיעין התאוששו מהר וצמד של אור אליהו בדקה ה-21 וה-43 חתמו את המשחק עם ניצחון 1:2.

 השקט של הניצחון שהגיע אחרי ארבעה משחקים ללא ניצחון ינוצל השבוע בעירוני מודיעין כדי להיערך למשחק הקשה ביותר בליגה - מול עירוני כספייה, מוליכת הליגה. משחק שיערך בסוף השבוע הקרוב בביתה של הראשונה בטבלה.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים