חיפוש
 
לדף הבית >>     כלכלה עסקים וקריירה >>

ממשיכים בקידום הסחר והזדמנויות העסקיות

 

הבוקר אירח נשיא הלשכה דרור אטרי בכירים משגרירות הונגריה בישראל, בבית לשכת המסחר ירושלים, בראשות הקונסול הדיפלומטיה המסחרית והמדעית של הונגריה, מנהל משרד הסחר שגרירות הונגריה בירושלים אנדרס ליטוסקי .

 

שגרירות הונגריה ולשכת המסחר ממשיכים בקידום הסחר והזדמנויות העסקיות ! הבוקר אירח נשיא הלשכה דרור אטרי בכירים משגרירות הונגריה בישראל, בבית לשכת המסחר ירושלים, בראשות הקונסול הדיפלומטיה המסחרית והמדעית של הונגריה, מנהל משרד הסחר שגרירות הונגריה בירושלים אנדרס ליטוסקי .

בפגישה שהוגדרה כפגישת עבודה, הוחלט על המשך העמקת שיתופי הפעולה וקידום מפגש עסקי נוסף שיתקיים  ב – 12.12.19  במלון דוד, בירושלים.

במפגש נפתח דלת לחברנו במגזר העסקי לסחר והזדמנויות עסקיות עם בעלי עסקיים מהונגריה.

כידוע, במאי 2019 התחלנו לקדם שיתוף פעולה עם ידידינו בשגרירות הונגריה. תחילה היה זה מפגש עבודה עם הקונסול הדיפלומטיה המסחרית והמדעית של הונגריה, אנדרוואס ליטושקי, שבסיומו הוחלט לקדם יחדיו ב – 22.6.19 מפגש עסקים בבית לשכת המסחר ירושלים עם בעלי עסקים מהונגריה.

המפגש היה פורה ומעשיר חברים משתי הצדדים נפתחו להזדמנויות עסקיות הדדיות, העמקנו את שיתוף הפעולה עם ידידינו נשיא לשכת המסחר בהונגריה ד"ר לאסלו פאראגה, שלאחריה קיבל נשיא הלשכה דרור אטרי מכתב תודה מרגש מידידו נשיא הלשכה בהונגריה.

ב – 19.6.19 אירח נשיא הלשכה דרור אטרי  את שגריר הונגריה לוונט בנקו, בבית לשכת המסחר. במפגש עם  השגריר שב והודה נשיא הלשכה לשגריר בשם העם היהודי והמגזר העסקי על פתיחת לשכת הסחר בירושלים, על הידידות היפה של ממשלתו עם מדינתנו והכרה בבירתנו האהובה ירושלים.

הפגישה מהר מאוד התקדמה לכיוונים מעשים בה סוכם:
—————————————————————–
* קידום פלטפורמה משותפת לחשיפת הזדמנויות עס=A7יות .
* בנית מתווה משותף לתמריצים אותם מעמידה הונגריה למשקיעים ישראלים.
* קידום כנסים וועידות משותפות לקידום הזדמנויות העסקיות.
* הקום צוות עבודה משותף לפיתוח התירות והסחר, בנושא זה אף התקיימה פגישה בין נציגי השגרירות מרכז לשכת הסחר בירושלים אנדרס לחברתי יו"ר הוועדה הבינלאומית בלשכה לבנה קהירי.

בתקופה האחרונה עלנו את מערכת היחסים צעד אחד נוסף לקידום הסחר והזדמנויות העסקיות, קידמנו מפגש נטוורקינג מעשיר ופורה בו החברים התחילו בבניית שיתופי פעולה עסקים. קידמנו נטו עסקים!!!

בלשכת המסחר מברכים את ידידינו שגריר הונגריה לוונט בנקו, הקונסול הדיפלומטיה המסחרית והמדעית של הונגריה, מנהל משרד הסחר שגרירות הונגריה בירושלים אנדרס ליטוסקי, קונסולים המסחרים גאבור טיילש ואגנס ברס על הידידות היפה שנרקמה והפעילות המשותפת שמובילה לעשייה פוריה בין הונגריה לירושלים.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים