חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות פתח תקווה והסביבה >>

יריד אמנים ויוצרים במדרחוב ההגנה

 

החל מחודש ינואר יפתח מידי יום שישי ”יריד מדרחוב” בו אמנים יוצרים, בעלי משתלות, מגדלי ואו משווקי פרחים, בעלי אוספי וינטג’ ואמני רחוב יוזמנו להציג את מרכולתם או עיסוקם לציבור הרחב בימי שישי, כל זאת ללא עלות

 

החל מחודש ינואר יפתח מידי יום שישי "יריד מדרחוב" בו אמנים יוצרים, בעלי משתלות, מגדלי ואו משווקי פרחים, בעלי אוספי וינטג’ ואמני רחוב יוזמנו להציג את מרכולתם או עיסוקם לציבור הרחב בימי שישי, כל זאת ללא עלות.

היריד יתקיים במסגרת מדיניות ראש העיר רמי גרינברג לקדם את מרכז העיר ולפתח אותו. ראש העיר רמי גרינברג: "מיום כניסתי לתפקיד שמתי לנגד עיניי את פיתוח מרכז העיר כיעד מרכזי וחשוב, וקיום היריד דווקא במרכז העיר - במדרחוב ההגנה, הוא חלק מקידום מרכז העיר ופיתוחו. מרכז העיר הוותיק אשר שנים לא זכה לטיפול ראוי עובר עכשיו שינוי הן מבחינת תשתיות והן מבחינה תרבותית וקהילתית. אני מאמין כי קיום היריד מידיי יום שישי יתרום לשגשוג מרכז העיר, יגביר את התנועה במרכז העיר ויטיב עם הסוחרים ועם התושבים".

קול קורא שמתפרסם בימים אלה קורא לאמנים ובעלי עסקים קטנים להצטרף ליריד, לפי תהליך מסודר, ברישום מראש על בסיס מקום פנוי וללא דמי השתתפות!

קידום הפרויקט באמצעות מינהלת מרכז העיר.

 פרטים באתר העירייה.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים