חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מגשי אירוח חלבי - מגשי אירוח חלביים

 

משנה לשנה זה נהיה יותר ניכר- כל אחד רוצה להספיק כל כך הרבה בכל כך מעט זמן- עבודה, משפחה, חברים, תחביבים ואיך לא, אירועים! וכמו שכולנו יודעים, אירוע מוצלח חייב לכלול איך לא - מזון לא פחות ממעולה

 

משנה לשנה זה נהיה יותר ניכר- כל אחד רוצה להספיק כל כך הרבה בכל כך מעט זמן- עבודה, משפחה, חברים, תחביבים ואיך לא, אירועים! וכמו שכולנו יודעים, אירוע מוצלח חייב לכלול איך לא - מזון לא פחות ממעולה. בגלל שהכנת מזון רב לוקחת המון זמן ומאחר ולכם אין הרבה ממנו, עלינו על הקונספט המושלם לאירוע המושלם- מגשי אירוח חלבי.

 לפני שנמשיך, הרשו לנו להסביר לכם מעט על הקונספט של קייטרינג חלבי כשר - מתוך ההיצע הבלתי נגמר שיש לאוכל החלבי להציע אנחנו יוצרים מנות לא קונבנציונאליות הן בטעמן והן בנראותן. בפעולה קטנה של לחיצת כפתור או חיוג טלפוני, אתם מזמינים מאיתנו את המנות אליהן הכי התחברתם ואנחנו נדאג שלכם ולאורחים שלכם תהיה חוויה משגעת. כשחושבים על זה, סנדוויצ’ים, פשטידות וכל מאכל חלבי כזה אור אחר, לרוב יטעמו וייראו לנו גנריים למדי. אבל כשמוסיפים לזה את הטאץ’ של קייטרינג "בראשית", מהרגע שתקחו ביס מהם- השמיים הם לגמרי רק תחנת ביניים.
אז הנה כל הסיבות לכך שמגשי אירוח חלבי צריכים להיות הבחירה הבלעדית שלכם:

יש צמחונים בקהל? בעשור האחרון יותר ויותר אנשים הפכו לצמחונים מסיבות כאלה ואחרות. הקייטרינג החלבי יכול להתאים הן לצמחונים והן לאוכלי הבשר שכן אלו יכולים להנות ממבחר עשיר של דגים שלא יביישו אף קרניבור. כמובן שגם הטבעונים לא נשארים מקופחים- התפריט המגוון שלנו  פונה גם אליהם ואלו יוכלו להנות ממגוון כריכים טבעוניים וסלטיםמיוחדים ופרשיים.

 

יש צדיקים בקהל? אם ברשותכם מטבח לא כשר, הסירו דאגה מליבכם- בקייטרינג "בראשית" כל המזון מוכשר למהדרין בהשגחת הרבנות והמועצה הדתית-קריית אתא, כך שגם את עניין הדת פתרנו לכם ואתם יכולים להיות לגמרי רגועים שגם חבריכם שומרי הכשרות יהנו מהאוכל כמו כולם ואתם? תצאו צדיקים!

יש חטובים בקהל? למי מאיתנו אין את החבר שזונח את הנשנושים לטובת פיתוח שרירים? אז נכון יהיו את הפסטות, הבצקים והגבינות שינקרו לו את העיניים גם ככה. עצה שלנו- תהיו חברים ופרגנו להם באוכל שלא יותיר אותם עם רגשות אשם או בטן מקרקרת. מגש האירוח החלבי מכיל בין היתר גם מזון בריא, כריכים מלחם קסטן מחיטה מלאה או לחם מחמצת משביע במילויים שונים ומזינים. אל דאגה- למחמירים שמתנזרים מפחממות תוכלו לבחור במגש של גבינות דלות, סלטים ואפילו מגש פירות מפנק.

 אז אחרי שנתנו לכם את כל הסיבות לכך שמגש חלבי זאת הבחירה האידיאלית, אתם מוזמנים להציץ בתפריט העשיר שלנו ולהוריד את סוגיית הכיבוד מליבכם. קייטרינג "בראשית" ידאג שתקבלו את המזון הכי טרי, טעים ובריא שיש, והכי חשוב- שהאירוע שלכם ייזכר לטובה ושכולם יצאו שבעים ובעיקר מרוצים.

קרדיט תמונה לאתר בראשית אירועים

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים