חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות פתח תקווה והסביבה >>

לראשונה תפתח חתוליה בעיר!

 

ביום ה’ (26.9) תושק לראשונה החתוליה בשירות הווטרינרי בפ”ת בניהולה של ד”ר תיקה בראון

 

ביום ה’ (26.9) תושק לראשונה החתוליה בשירות הווטרינרי בפ"ת בניהולה של ד"ר תיקה בראון.החתוליה החדשה תיתן מענה טיפולי לחתולים פצועים או חולים שימצאו במהלך השנה ע"י הצוות הווטרינרי. כמו כן, תכיל החתוליה כלובי חתולים מתקדמים שיובאו במיוחד מחו"ל אשר יאפשרו מרווח מחיה לחתולי הרחוב וכן יאפשרו מתן טיפול ללא צורך לתפוס את החתולים הפצועים.

במסגרת הטיפול בחתוליה החדשה, יקבלו חתולי הרחוב ע"י צוות השירות הווטרינרי טיפול תרופתי של אנטיביוטיקה, משככי כאבים, מתן נוזלים ועוד. בנוסף, יהיה ניתן לבצע גם ניתוחים כירורגיים מורכבים. יש לציין כי עם תום הטיפול, עובר החתול עיקור או סירוס, חיסון לכלבת, וסימון באוזן שמאל, ולאחר מכן משוחרר החתול במקום הלכידה בתאום עם המאכיל המקומי.חתולים חברותייםאו כאלה שמצבם לא מאפשר חזרה לרחוב ימסרו לאימוץ.

החתוליההחדשה תהיה סגורה ומופרדת מתאי הכלבים, כך שנביחות הכלבים כמעט ולא ישמעו בקרבתה. הפרדה זו תפחית בצורה משמעותית את רמת הלחץ והחרדה של החתולים בעת הטיפול.

רמי גרינברג ראש העיר"עם כניסתי לתפקיד, נפגשתי עם מאכילות החתולים ופעילים שהנושא קרוב לליבם והחלטנו כי העירייה תעשה כל שניתן כדי לדאוג גם לבעלי החיים בעיר.בתוך כך, הקמנו את החתוליה בשירות הווטרינרי אשר תיתן מענה טיפולי לחתולים. נמשיך לפעול לשמירה על הסדר ואיכות חיי תושבי העיר ובמקביל נפעללמען בעלי החיים".

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים