חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות ראשון לציון והסביבה >>

שנת הלימודים נפתחה כסדרה

 

3,336 ילדי כיתות א’ צעדו הבוקר לבתי הספר וחזרו על המשפט המוכר ”שלום כיתה א’”

 

3,336 ילדי כיתות א’ צעדו הבוקר לבתי הספר וחזרו על המשפט המוכר "שלום כיתה א’". ראש העירייה- רז קינסטליך, מלווה בסגניו- ליאל אבן זהר, אבי חיים ומוטי עג’מי, המשנה לראש העירייה- עידן מזרחי וחברי המועצה ד"ר ענת ליבוביץ’ ומיכל קלדרון, סיירו הבוקר בין בתי הספר והגנים ובירכו את התלמידים לשנת לימודים פורייה, מוצלחת ולא פחות חשוב בימים אלו- שקטה.  ראש העירייה מצא זמן פנוי כדי ללוות גם את בנו ריף, יחד עם רעייתו גלי, ביום הראשון בגן. "זה יום מרגש מאוד עבורי, הבן שלי מתחיל מסגרת חדשה וזו הפעם הראשונה בה אני פותח שנת לימודים בתור ראש עירייה. בחודשים האחרונים עשינו לילות כימים על מנת להבטיח ששנת הלימודים תיפתח כסדרה וכל אחד מילדינו ייהנה מסביבת לימודים מהנה וחווייתית, אני מאחל לתלמידי העיר שנת לימודים פורייה, מאתגרת ושמחה".

כמעט 50 אלף תלמידים החלו את שנת הלימודים ב-22 בתי ספר על יסודיים, 52 בתי ספר יסודיים וב- 414 גני ילדים. במערכת החינוך בעיר בחרו לתת דגש גם למימד הערכי לצד ההישגים בלימודים. כל המקיפים בראשון לציון עברו את סך המצוינות המשולב של משרד החינוך עם הצלחה בזכאות לבגרות מעל 80% ורובם מעל 90%. בבתי הספר ניתן דגש על תמיכה בחלשים, התנדבות ערכית ועוד. "אנחנו גאים בבתי הספר שלנו על הקנית ערכים" אמרה סגנית ראש העירייה, ליאל אבן זהר "אנחנו מאמינים שהישגים ומצוינות זה חשוב מאוד, אבל לא פחות חשוב- להטמיע בילדים ובבני הנוער ערכים אישיים חברתיים ותרבותיים. לשמחתי זה קורה בראשון לציון".

 

הכי בטוח שאפשר

כ-300 שוטרים, פקחים, מאבטחים ומתנדבים ליוו את התלמידים ביום הראשון ללימודים. במעברי החצייה, בצמתים ובכניסה למוסדות החינוך. גם 45 מתנדבי המשמר האזרחי לקחו חלק ביום החגיגי במערכת החינוך. בסוף השבוע האחרון, רגע לפני הצלצול הראשון בבית הספר, פשטו שוטרי ופקחי יחידת השיטור על אתרי בנייה הנמצאים בסמוך למוסדות חינוך וסרקו אותם לאיתור שוהים בלתי חוקיים. סגן ראש העירייה, מקסים בביצקי, אמר: "כמדי שנה החברה לבטחון נערכת להבטיח פתיחת שנה חלקה ובטוחה. פרסנו מערך אבטחה, שמירת הסדר הציבורי ותנועה בסמיכות לבתי הספר, השלמנו את מרכיבי הביטחון בגני הילדים והפעלנו מערכי התנדבות בצירים ובצמתים בעיר. אני מאחל לתלמידנו שנה בטוחה ורגועה".

 

 

צילום: גל עבהאל

 

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים