חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות חולון בת ים >>

נפתחה שנת הלימודים תש”ף

 

”כל כך התרגשתי לקראת הגן שישנתי בלילה בלי חלום”. כך סיפר אליה בן ה-4 לראש העיר בביקורו בגן סהרון שבקריית רבין. כ-40 אלף תלמידים החלו את שנת הלימודים בחולון ההשקעה לתלמיד גדלה והיא עומדת על 15,110 ש’’ח

 

  ראש העיר, מוטי ששון, ובכירי העירייה ביקרו במוסדות החינוך ואיחלו הצלחה לתלמידים ולצוותים 

צלצול ראשון לשנת הלימודים תש"ף: שנת הלימודים נפתחה הבוקר בחולון בהתרגשות ובשמחה. בתום קיץ של עבודות בינוי ושיפוצים אינטנסיביות בגני הילדים ובבתי ספר בעיר בתקציב עירוני חסר תקדים של 45 מיליון ש’’ח , החלו הבוקר כ-40 אלף תלמידים בחולון את שנת הלימודים כסדרה.

 ראש העיר, מוטי ששון, מלווה בסגניו, במנכ"ל העירייה ובבכירי מינהל החינוך, סייר הבוקר במוסדות חינוך ברחבי העיר ואיחל לתלמידים ולצוותי החינוך שנת לימודים פורייה ומוצלחת. כמנהגו מדי שנה, פתח ששון את היום בביקור בקרבת בית הספר היסודי "ביאליק" בו למד, שוחח עם הילדים וההורים בדרכם לבית הספר וסייע להם לחצות בבטחה את הכביש.  לאחר מכן השתתפה הפמליה בטקס פתיחת השנה שנערך בחצר בית הספר היסודי שנקר, שבו נעשו בחודשים האחרונים עבודות שיפוץ נרחבות בריצוף, בקירות ובפרוזדורים וכן הותקנו בו שתי הצללות גדולות. בנוסף, נעשו בו עבודות להנגשה כמו שירותי נכים ורמפות והוקמה בבית הספר כיתת M21מדגם מייקרס.

בהמשך ביקרו ראש העיר ובכירי העירייה בבית הספר השש שנתי קוגל, שם הציגו לו מנהלת בית הספר ומנהלת החטיבה את החידושים במתחם.  ראש העיר שוחח עם תלמידי י"ב ואמר להם ש"תמיד תשאפו גבוה ואנחנו נסייע לכם בכל דרך שנוכל".

גם מקומם של הילדים הקטנים יותר לא נפקד והפמליה הגיעה לגנים סהרון (ממלכתי) ומאור (ממלכתי-דתי) שבמתחם ששת הגנים שברח’ יצחק רבין. בגן סהרון ריגש אליה בן ה-4 את הנוכחים כאשר סיפר למוטי ששון,  שהוא כל כך התרגש לקראת הגן עד ש"שישנתי בלילה בלי חלום".

 התרגשות מיוחדת נוספת נרשמה בתחנה הבאה של הסיור – בית הספר "שחקים" לאוטיסטים, שהחל את שנתו הראשונה בעיר. לאחר שיפוצים נרחבים שבוצעו מהיסוד במבנה בעל שתי קומות + מבנה צמוד ששימש בעבר כגן, שהותאמו לבית ספר לחינוך מיוחד כולל פיתוח חצרות והתקנת הצללות, החלו 32 תלמידים את שנת הלימודים ב-4 כיתות – 2 כיתות ז’ ו-2 כיתות ח’. מדובר בבית ספר צומח ובכל שנה תיפתחנה בו 2 כיתות נוספות עד לגיל 21.  לסיור בבית ספר זה הצטרפה חיה שיטאי, מנהלת המחוז במשרד החינוך, ששיבחה את העירייה על פתיחת בית הספר וכל המכובדים השתתפו בטקס גזירת הסרט.

 הסיור של היום הראשון ללימודים נחתם בתיכון הרצוג, שבו נפגשו ראש העיר ומלוויו ומנהלת המחוז עם המנהל החדש אלדד קפיטולניק ואיחלו לו הצלחה בתפקידו. גם בבית ספר זה בוצעו במהלך הקיץ שיפוצים בנושאי ההנגשה והשירותים וגם כאן שוחח ראש העיר עם תלמידי י"ב ובירך אותם. הוא הדגיש באוזניהם, ש"הכי חשוב שבית הספר יהיה מקום טוב ונעים להיות בו ושעליהם להיות טובים האחד לשני".

 בהצלחה לילדי חולון!

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים