חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

סוגרים את הקיץ

 

לא ייאמן אבל גם זה קורה: השבוע האחרון של ”קיץ מודיעיני” מגיע וסוגר את החופש הגדול אחרי יותר מ-50 אירועים הכוללים מופעי מוסיקה, משחקים, שעות סיפור, מסיבות ריקודים, קולנוע, ספורט ועוד

 

לא ייאמן אבל גם זה קורה: השבוע האחרון של "קיץ מודיעיני" מגיע וסוגר את החופש הגדול אחרי יותר מ-50 אירועים הכוללים מופעי מוסיקה, משחקים, שעות סיפור, מסיבות ריקודים, קולנוע, ספורט ועוד.

 בשבוע האחרון יערכו מופעי סיום הקיץ ביום רביעי 28.8 בפארק ענבה. בשעה 18:00 תעלה על הבמה כוכבת הפופ לילדים ונוער, נועה קירל עם מיטב הלהיטים ולאחריה, יעלה המופע המצליח "שקופים" של הזמרת והיוצרת, קרן פלס בשעה 20:30. מופע נוסף יתקיים במוצ"ש 31.8, עם הזמר הוותיק והאהוב אריק סיני עם השירים המוכרים מכל הזמנים, בשעה 20:30 במרכז לב רעות.

 אירועים נוספים לסיום חודש אוגוסט יתקיימו לאורך השבוע האחרון ובהם, ביום שני 26.8, יריד ספרי הלימוד המשומשים שחוזר בפעם האחרונה הקיץ, הפעם בפארק הדגים משעה 18:00. באותו יום יתקיים גם יריד החוגים המסורתי של עמותת סחלבים והעירייה, בו ניתן יהיה להתרשם ממגוון החוגים השונים הנפתחים השנה ולקבל טעימות שיחשפו את הילדים למבחר הרחב. בנוסף, מופע לילדים "קוגומלו". בשעה 17:00 באמפי עמק האלה. ביום שישי, 30.8, תתקיים בפעם האחרונה מסיבת המזרקות המצליחה שסוגרת את הקיץ במוזיקה מקפיצה לילדים ולהורים בשעה 16:00, בפארק ענבה.

צילום: צרלס יעקב

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים