חיפוש
 
לדף הבית >>     כלכלה עסקים וקריירה >>

איך מגדילים את המכירות / יערה צינמון-רוזי

 

עלון מידע / ברושור הוא כלי שיווקי המספר ללקוחות על המוצרים / שירותים שהעסק מספק. עלון בכתיבה משכנעת ומעוצב היטב יסייע בהגדלת המכירות!

 

  • עלון מידע / ברושור הוא כלי שיווקי המספר ללקוחות על המוצרים / שירותים שהעסק מספק. עלון בכתיבה משכנעת ומעוצב היטב יסייע בהגדלת המכירות!

 בתכנון התוכן חשוב שתשימו לב למספר כללים:

  1. עלון הינו חומר יקר ומוחשי. בניגוד לאינטרנט, השטח מוגבל ולכן בעת הכנת החומרים יש למקד את התוכן למה שרוצים לקדם/למכור. אם העסק מתעסק בכמה תחומים,ייתכן שכדאי להפריד כל תחום לעלון נפרדולחסוך בחלוקת העלונים – כל תחום ישווק במקומות הרלוונטיים.
  2. היו אתם הקוראים –מהן השאלות המצריכות תשובות? מקדו את קהלי היעד – האם לקוחות שנתקלים בעלון במרכז מכירות? האם העלון מיועד לעובדים / הנהלה? לפי הגדרת הקהל תדעו איזה מידע לכלול ומההסגנון המתאים.
  3. הדגישו את יתרונות המוצר/שירות – בידול הוא שם המשחק – ייתכן שמוצר דומה נמכר במקומות אחרים,פרטו - למה כדאי לבחור דוקא בכם? ניתן להוסיף שאלות שנשאלתם בעבר ותשובות ממוקדות. המידע צריך להיות רלוונטי לאורך זמן -העלון נשאר אצל הלקוח וישמש בסיס למכירות הבאות
  4. הציגו רק מידע רלוונטי –אם העסק הוא עיצוב עוגות והעלון מאפשר הצצה לעיצובים שלכם, אין צורך להוסיף תמונות של פשטידות. השאירו את העלון הזה כקטלוג עיצובי עוגות והוסיפו משפט לגבימוצרים נוספים. כךתישארו ממוקדים,ועדיין תיידעו את הלקוח לגבי ההיצע.
  5. בחרו פריסה והדפסה שיתאימו למידע – עלונים באים במגוון צורות וגדלים – חוברת סיכות, דף מקופלוכו’. מומלץ להתייעץ עם בית דפוס לגבי עלויות ההדפסה לפני מסירת החומרים.
  6. נצלו את השטח בחוכמה – אל תעמיסו על הלקוח"בלוקים" של טקסטים,זה מעייף. היעזרו בחומרים ויזואליים (תמונות, גרפים, אינפוגרפיקה ואיורים). אם הטקסט רבוצריך להקטין גופן - כנראה שהתוכן לא מספיק תמציתי, או שבחירת פריסת ההדפסה לא מתאימה.

יש עדיין הרבה מידע שחייב להיכנס לעלון? הנה כמה טיפים שיקלו על הקוראים:

  • במקום פסקאות ארוכות, חלקו את התוכן למקטעים קצרים.
  • רשימות (ממוספרות) מאפשרות קריאה נוחה וממקדות את עיניי הקוראים.
  • "שברו" את הטקסטים הארוכים בכותרות מודגשות.
  • השתמשו בתמונות רלוונטיות ואותנטיות לשירות/מוצר.
  • ספקו סוגי תוכן ומידע שונים עבור מדורים שונים בעלון.
  • הימנעו מביטויים “זולים” ושמרו על שפה מקצועית.
  • הקפידו לבצע הגהה לפני העברה לגרפיקה – שפה קלוקלת מורידה מערך המותג ועלולה להבריח לקוחות.
  • עלון הוא כמו סיפור – שמרו על סגנון עקבי וספרו את הסיפור שלכם/של המותג בצורה חכמה.
    כתבו בצורה משכנעת ולא "יבשה" או עובדתית מדי,ולא תשעמו את הקוראים. 
  • סיימו בקריאה לפעולה ופרטי התקשרות. כוונו את הקורא לפנות אליכם!
    צרו קריאה לפעולה המעוררת רגש. לעלון של עוגות לילדים תהיה תמונה של ילד/ה שמח/ה ונרגש/ת עם העוגה שלכם ומשפט הקורא להורים להזמין את עוגת החלומות!

רוצה לפרסם מבצע מיוחד או עלון פרסומי לעסק שלך (לדפוס ו/או לאינטרנט)? יחד נגבש קונספט וניצור את מודעת הפרסומת שמתאימה בדיוק לך ולעסק שלך! 052-3762990 / yaara@dz-designs.com

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים