חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

יעקב אלמוג מנהל אגף שירותים חברתיים מסיים את תפקידו

 

יעקב אלמוג, מנהל האגף לשירותים חברתיים, הודיע השבוע על סיום תפקידו

 

 יעקב אלמוג, מנהל האגף לשירותים חברתיים, הודיע השבוע על סיום תפקידו. אלמוג, שימש כמנהל האגף כ-11 שנים, במהלכן הוביל את האגף שהעניק שירות איכותי לתושבי העיר והפך אותו לאחד האגפים הטובים בישראל, בשלל התחומים בהם הוא פועל – קהילה, רווחה, התנדבות, בריאות וקליטה. אלמוג, שהגיע מרקע של עבודה סוציאלית קהילתית, ייסד בשנותיו הראשונות את שיטות העבודה המבוססות על תכנון ונתונים, דבר שהיה פורץ דרך בקרב לשכות רווחה באותן השנים. עוד במסגרת תפקידו, הוטמעה באגף מערכת ייחודית לניהול ידע אודות לקוחות האגף ופותחו שירותים ייחודיים לקבוצות, סדנאות ועוד. פיתוח נוסף ומשמעותי אותו הוביל אלמוג יחד עם האגף הוא בתחום ההתנדבות, שמיקם את מודיעין מכבים רעות כמובילה ארצית בתחום זה. בנוסף, מחלקת הקליטה שבאגף זכתה לאחרונה, בפרס ארצי כעיר המעודדת קליטה וכן, הצטרפה העיר להיות חלק מרשת ערים בריאות בארץ.

אלמוג נפרד השבוע מעובדי האגף שבראשו עמד: "בשנת 2008, כשנכנסתי לתפקיד, זימנתי את כל העובדים לפגישת היכרות. כולנו התכנסו בחדר קטן ומספר העובדים באגף לא עלה על 20. מאז מספר העובדים והתקציב שילשו את עצמם. אני רוצה להודות לכל העובדים, שפעלו במסירות ובתחושת שליחות וכן, על ההזדמנות להוביל את האגף בתחומים כה רבים ומשמעותיים לתושבים. אני בטוח כי האגף ימשיך להיות בין הטובים בארץ ומאחל הצלחה רבה והמשך עשייה למען התושבים."

אלמוג יסיים את תפקידו בתחילת חודש ספטמבר והולך לעשייה במגזר הפרטי בתחום הרווחה.

המשנה לראש העיר ומחזיק תיק השירותים החברתיים, עמיעד טאוב:"אני מאחל ליעקב המון הצלחה בדרכו החדשה ומודה לו על התרומה המקצועית לעיר לאגף ולתושבים. אני סמוך ובטוח כי יכולותיו וניסיונו יבואו לידי ביטוי, בכל מקום בו יבחר לקדם נושאים חברתיים.האגף בראשות יעקב הינו מהטובים בארץ ויחד עם הצוות הנהדר באגף, נמשיך לקדם את התכניות והשירותים ואת המענה ללקוחות הקצה."

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים