חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

זזים קדימה

 

ועדת תחבורה ובטיחות בדרכים התכנסה לראשונה מתחילת הקדנציה בנוכחות מרשימה של כ-60 תושבים לדון על תכניות חדשות שיוצאות לדרך

 

הוועדה נפתחה עם דבריו של יו"ר הוועדה, בן סעדון שעדכן את התושבים על הגברת אכיפת האופניים החשמליים, על השאיפה לקדם את המקצוע של נהג האוטובוס למקצוע מועדף כך נזכה למקצועיות ושרות טוב יותר ועוד נושאים שותפים. לאחר דבריו הוסיף גיא עידו המשנה למנכ"ל את כל השינויים בעיר שעתידיים להתרחש (הוספת כיכרות, פתיחת הגשר לכיוון ישפרו ועוד).

בהמשך הוועדה עדכן מנהל מחלקת שרות פניות לציבור, יעקב כהן על פעילות העירייה להנגשת המידע על התחבורה הציבורית בעיר ובהן פיתוח אפליקציה חדשה של העירייה בה יוכלו התושבים בין היתר לראות ולעדכן בכל הנוגע לתחבורה הציבורית.

לאחר מכן הציגה, מפקחת תחום בטיחות בדרכים במשרד החינוך, מחוז ירושלים, עפרה דוידוביץ את הפיילוט החדש שנרקם בימים אלה ללימוד חינוך תעבורתי בבתי הספר. דוידוביץ ציינה כי הנושא מועבר בכ-1000 כיתות בכל הארץ בהן לומדים תלמידי כתות י’ תאוריה עם ערך מוסף - הסכנות הקיימות בחשיפה לטלפון החכם (סמארטפון)  בזמן הנהיגה, היסח דעת, לחץ חברתי, אלכוהול וסמים.

מנהל תחנות ב"רכבת ישראל", אלון בן ישי ציין כי כ-200 אלף איש נוסעים ברכבת מידי מיום וסיפר כי ברכבת המתמודדת היום עם משבר מול עובדי החברה, פועלים על מנת למגר את הבעיות מול העובדים וצמצם כמה שניתן את התקלות והשיבושים שמקבלים הד תקשורתי. בן ישי הוסיף כי נושא תחזוקת התחנות בעיר לרבות התאורה שבימים אלה מוחלפת לתאורת לדים.

כמו כן שמעו הנוכחים מדורון ודאי מנכ"ל תחבורה ירוקה שלמה סיקסט על הפעלת אוטובוסים חשמליים בעיר. ודאי ציין כי החברה רכשה שישה אוטובוסים חשמליים אשר מפחיתים את הפליטות העשן שהן גורמי התחלואה הגדולים ביותר, וציין כי בין השאר אוטובוסים אלה זולים יותר, נטענים בלילה בתעריף מוזל.

לאחר מכן הציג נתי בר לב מהמשרד לבטיחות בדרכים את העיר מודיעין מכבים רעות כ"מודל הבטוח" ונתן סקירה על העיר כעיר בטוחה, ובנוסף לכך ציין את מגמת הירידה במספר תאונות הדרכים והנפגעים בעשור האחרון.

את הערב סיכם סגן ראש העיר אילן יאיר בן סעדון: "אני מודה מקרב לב לכל הנוכחים שהגיעו לוועדה והפכו אותה למוצלחת ופורה במיוחד. ההיענות הרבה של התושבים מוכיחה מעבר לכל ספק כי מדובר בתחום הקרוב לליבם. אמשיך לפעול לשיתוף התושבים בעשייה העירונית בכל הנושאים עליהם אני אמון, מתוך הבנה שהשרות הטוב ביותר לתושב ניתן מתוך הבנה מעמיקה של הצרכים העולים ממנו."

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים