חיפוש
 
לדף הבית >>     ספורט >>

קבוצת ילדים ב` מרכז - אלופת המחוז

 

‎ביום שבת זכתה קבוצת ילדים ב׳ מרכז (2006) של עירוני מודיעין באליפות הליגה לאחר שניצחה בתוצאה 0-3 את הפועל רמת גן. האליפות הוכרעה לאחר שילדי מודיעין הוכיחו מעל כל ספק שהם הקבוצה הטובה בליגה.  ראש העיר בירך את הקבוצה בפוסט בדף האישי שלו.

 

‎ביום שבת זכתה קבוצת ילדים ב׳ מרכז (2006) של עירוני מודיעין באליפות הליגה לאחר שניצחה בתוצאה 0-3 את הפועל רמת גן.

‎האליפות הוכרעה לאחר שילדי מודיעין הוכיחו מעל כל ספק שהם הקבוצה הטובה בליגה, לאחר שהשיגו במהלך העונה 59 נקודות, רשמו הפרש שערים מדהים של 18:78 והראו שיש עתיד מצויין לקבוצות הנוער והבוגרים של העיר. משחק האליפות הוכרע כאמור בתוצאה 0:3 מצמד של נדב הבר וכיבוש נוסף של עמית לרר.

ראש העיר בירך את הקבוצה בפוסט בדף האישי שלו.
"אלופים. כל הכבוד לקבוצת ילדים ב’ של עירוני מודיעין (שנתון 2006) שזכתה היום באליפות לאחר ניצחון 0:3 על הפועל רמת גן. תודה לשחקנים, להורים, למאמן, תומר כרמל , תאל שלמה פסי ויו"ר עירוני, אלי סבח ולכל מחלקת הנוער העירונית על ששמו את העיר על המפה. בהצלחה לשחקנים בגמר גביע המדינה".

‎יו״ר עירוני מודיעין, אלי סבח בירך את הילדים בסיום המשחק וציין: ״אין סיפוק גדול יותר מכך שאנחנו רואים את הילדים ובני הנוער שלנו מצליחים. זו עשייה מבורכת וגאווה גדולה.

מ״מ ראש העיר, שלמה פסי: ״מועדון הכדורגל עירוני מודיעין עושה היסטוריה. ההשקעה עליה החלטנו לפני שנתיים תוך מתן דגש מיוחד לקבוצות הנוער נותנת את פירותיה. זו גאווה למועדון ולעיר כולה. איחולי להצלחה גם בגמר הגביע בשבוע הבא. הציבור מוזמן לתמוך לעודד את הנערים שלנו. יישר כוח לתומר כרמל שמוביל את הקבוצה, לכל הצוות המקצועי ולהנהלה ליו״ר, אלי סבח ולמנכ״ל עירוני מודיעין, מיקי בר.״

‎מאמן הקבוצה, תומר כרמל סיפר כי האליפות המתוקה הושגה בזכות עבודת צוות: ״משחק טוב מאוד שלנו בתנאים קשים למשחק. שאפו ענק לשחקנים ולהורים של הפועל רמת גן שעם תנאים כאלו ממשיכים להתמיד ולהגיע לאימונים. יחד עם זאת הוכחנו שוב שאנחנו קבוצה מיוחדת עם אופי והסכלנו לנצח 3:0. סיימנו את המטרה שהצבנו לעצמנו בתחילת העונה וסיימנו במקום הראשון, עונה שניה ברציפות ועשינו עוד היסטוריה למועדון. מגיע לשחקנים שלנו שמתנהלים כמו קבוצה הכי מקצוענית שקיימת. החל מיום שני נתחיל בהכנות למשחק גמר הגביע שיערך בשבוע הבא. סיכומים ותודות נעשה לאחר משחק הגביע.״

‎בעוד שבוע יצטרכו המודיעינים לנסות ולהשלים את משימת הדאבל: זכייה באליפות וגם בגביע המדינה. כאשר ביום ראשון 5.5 יתמודדו חניכיו של תומר כרמל מול מכבי פתח תקווה במשחק הגמר באצטדיון רמת גן. אם הם יציגו את היכולת שבה שיחקו העונה יש סיכוי טוב שהילדים יביאו גאווה נוספת לעיר מודיעין מכבים רעות.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים