חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות ראשון לציון והסביבה >>

אירוע אלימות בגלידרייה בחוף הים

 

ביום שבת בתאריך ה 16.4.19 בסביבות השעה 18:00 בערב, מספרת בכאב האם, בתי החיילת ביקרה כהרגלה בגלדריית גולדה בחוף הים בראשון לציון עם בן זוגה ואחיה הקטן. בעודה עומדת בתור בנימוס, עמדו מאחוריה מספר בנות, בסביבות גיל שבע עשרה. הן היו חסרות סובלנות ואחת מהן ביקשה ממנה שתתקדם קדימה, אך לא היה לבתי לאן, והיא ציינה בפניה שלא תדרוך על העומדים בתור לפניה.

 

ביום שבת בתאריך ה 16.4.19 בסביבות השעה 18:00 בערב, מספרת בכאב האם, בתי החיילת ביקרה כהרגלה בגלדריית גולדה בחוף הים בראשון לציון עם בן זוגה ואחיה הקטן. בעודה עומדת בתור בנימוס, עמדו מאחוריה מספר בנות בסביבות גיל שבע עשרה. הן היו חסרות סובלנות ואחת מהן ביקשה ממנה שתתקדם קדימה, אך לא היה לבתי לאן, והיא ציינה בפניה שלא תדרוך על העומדים בתור לפניה. באותו הרגע, החלה אותה בחורה לקלל אותה בקול רם לעיני כל. אחיה הצעיר יצא לקראתה וניסתה להגן עליה ולשאול מדוע היא מקללת.

בעקבות כך אותה ילדה החלה לקלל גם אותו. בהמשך התלהטו הרוחות ואותה ילדה בת שבע עשרה העיפה לבתי את המשקפיים, משכה לה באגרסיביות את השיער, הפילה אותה לרצפה ובעטה בה. בן זוגה של בתי, תפס את אותה נערה, ובעקבות סיוע של אנשים ששהו בחנות, יצאו אותן חברות נערות מהמקום. האם מספרת ששמעה לראשונה את הסיפור מבתה בזמן שהותה בחו"ל, והזדעזעה לשמוע את פרטי המקרה.

" חשוב לנו לדווח על מה שארע, על מנת למנוע מקרים עתידיים כאלו נוספים, שיכולים להיגמר בנזק חמור אף הרבה יותר", מציינת האם בתקווה שהכתבה תעורר מודעות ושינוי עתידי בנושא.

(השמות שמורים במערכת)

 

 

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים