חיפוש
 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

תביעה אישית ע”ס 30.000 ₪ נגד ”קווים”

 

בתקווה שהפעם בית המשפט לא יסתפק בנזיפה והחזר אגרה ויפסוק קנס לדוגמא, כותב שורות אלו שתפס במוצאי שבת האחרונה את הסעיף על מוקדן ”קווים”, הגיש תביעה על סכום שאולי יזיז יותר לראשי החברה. למרבה הצער, איש מהמגיבים הרבים שהלינו בפוסט על החברה לא נענה לבקשה לגשת לתביעה ייצוגית.   מתלוננים יקרים, רק לקטר זו לא חוכמה, לכו עוד צעד אם ברצונכם בשינוי אמיתי. ותחשבו על זה

 

מישהו סיפר לי פעם בחצי בדיחה, שבחברות שונות יש קרן סודית של 12.000 ₪ בשנה שנועדה לתשלום קנסות בית המשפט שהוטלו על החברה במהלך 12 תביעות,קרי,  1000 ₪ לתביעה, בקיצור, לא משהו שיזיז את החבר’ה שם להפסיק לזלזל בתושבים. מכאן באה החלטתו של כותב שורות אלה ללכת על הקנס הכמעט מקסימלי שאפשר לתבוע בבית המשפט לתביעות קטנות, 30.000 ₪.

התביעה הוגשה בגלל סיפור שארע במוצאי שבת האחרונה בצומת שילת, לאחר שנהג האוטובוס הראשון שיצא ממודיעין לאחר יציאת שבת, עקף את הממתינים בתחנת צומת שילת כולל את עבדכם הנאמן שהביא לשם ידידת משפחה באשליה לתפוס את האוטובוס הראשון. השני היה אמור להגיע רק שעה ורבע אחרי. ובקור ששרר שם, לא היה נעים בלשון המעטה. כותב שורות אלו שהתקשר למוקד החברה וקיבל מוקדן בשם משה, אשר כעס על עצם הפניה: "הנהג לא היה חייב לעצור והחברה לא חייבת לשלוח אוטובוס נוסף.   כנסו לפוסט המדובר.

בניגוד לרוב כתבי התביעות הקטנות המוגשות ב 2 עמודי תביעה סטנדרטים, כתב התביעה כאן מרחיב את היריעה על התנהגות ויחס החברה, כאשר אליו מצורפות כתבות שהופיעו כאן + פסק דין דומה שהוצא נגד החברה בגין תביעה של תושב העיר+ הפוסט כולל תגובות הגולשים.                                                        

הכוונה כאן להעמיד על דוכן העדות את נציגי החברה ולהציג בפניו מראה ממנה ניבט יחס אנשי החברה לנוסעים ולפונים, ולבקש מבית המשפט, לאחר שקיבל את עמדת התובע, לפסוק קנס לדוגמא את הסכום המקסימלי, כשבמקביל יש הבטחה שמחצית מהסכום שיפסק ייתרם לסניפי "אילן" ו"אקים" בעיר.

 

רק טעימה מכתב התביעה - החלק האחרון:

ראשי העיר המטפלים בסוגיה בעיריית מודיעין, סיפרו בעקבות הפוסט שכבר בעבר "הענישו" את הנתבעת בשל התלונות הרבות, אבל  עבורה, הכלבים יכולים לנבוח והיא ממשיכה להתעלם ולזלזל באופן מתריס, בוטה ומעליב באוכלוסיה שרובה ככולה מודעת לזכויותיה ומודעת לבעיות התחבורה, אך ידיה כבולות בשל היחס הבלתי נסלח של החברה בכלל ונהגיה בפרט, כמו שזה בא לידי ביטוי במה שהתרחש באותו מוצאי שבת קר ומקומם.

עוד אוסיף שזו לא פעם ראשונה שאני עצמי סובל מזלזול ומיחס הנתבעת ונהגיה.  אשתקד התגוררה בביתנו אחייניתה של רעייתי ( אימה המתגוררת בחו"ל) שלמדה בכפר נוער ולאחר מכן שירתה בצ.ה.ל כחיילת בודדת, ולא אחת בעת שהותה בביתנו, נאלצתי להסיעה למחוץ לעיר בשל אותם תלונות נגד הנתבעת התקפות גם היום.

לפני זמן מה פרסמתי (ככתב רשת mcity) כתבה הדנה במקרה פרטי של תושב העיר שהתלונן בבית המשפט נגד הנתבעת שחויבה לפצותו בכמה אלפי ₪, אך ניראה שגם אלה לא הניעו את ראשי הנתבעת לשנות דרכיה.  

כב’ בית המשפט., רק עונש לדוגמא, כספי כבד ומרחיק לכת יניע את ראשי החברה לעשות חישוב מסלול חדש לכל ההתנהלות הבזויה שלה.

מין הדין והצדק היה לתבוע את החברה על סכום הרבה יותר גבוה ומשקף את מחדליה והתנהלותה, אך לצערי אני נאלץ להסתפק בסכום שבית משפט נכבד זה מאפשר.

לפיכך ולאור כל זאת, אני פונה לכב’ בית המשפט, להעמיד את הנתבעת חברת "קווים" במקומה וזאת ע"י פסיקת סכום פיצוי לדוגמא של 30.000 ₪  כשאני מתחייב לתרום כמחצית מכל סכום שיקבע, לסניפי "אילן" ו"אקים" במודיעין.

 

כתב התביעה המפורט:

           
             

                                           

בנוסף לכתב התביעה צורף הפוסט שעלה כאן בעקבות המקרה - כנסו

הים אותו ים וקווים אותה קווים כנסו לכתבה  | 17/09/2018  קובי אור

א. צביקה, תושב העיר לא הרפה במשך שנתיים מחברת ”קווים”  ובא על שכרו כשבית המשפט שלח את ”קווים” שאפילו לא טרחה לשלוח נציג לדיון,  להכניס יד לכיסה ולפצותו באלפי ש”ח: ולצבי לא היה קל: ”נוסעים בתחנות סרבו לחתום לי על עצומה”. ככה לא נבנה תחבורה ציבורית  

מה חושב סגן ראש העיר על היחס של ”קווים”  - כנסו לכתבה    17/07/2018 פורום המומחים

בשבוע שעבר זומנו מנהלי ”קווים” לשיחת נזיפה אצל ראש העיר.  ללא קשר ומעט לפני כן, סגן ראש העיר אילן בן סעדון משיב בפורום mcity לאורן ממודיעין באשר לאכזבתו מחברת ”קווים”. לשאלתו המלאה של אורן ולתשובתו של סגן ראש העיר כנסו...

 

ובנימה אישית

בפוסט שהעליתי, ביקשתי ממי שנפגע לפנות ואולי נמצא עו"ד שיגיש תביעה ייצוגית. לצערי איש לא נענה וחבל כי לקטר בדפי הפייסבוק זה נחמד, אבל צריך ללכת עוד צעד, אחרת, יובן שלתושבים לא אכפת או שהם פשוט הרימו ידיים, ו"קווים" תמשיך במעלליה.

אני פונה כאן לכל מי שיכול לתרום בשכנוע בית המשפט להטיל קנס לדוגמא, להודיע לי על הסכמתו להעיד. הדיון בתאריך 19.2 בשעה 10.15 בבית המשפט ברמלה. בואו תוכיחו שאינכם מסתפקים בדיבורים.

כשתגיע תגובת החברה או כשיוגש אם יוגש כתב הגנה ע"י החברה, נפרסם זאת.

תגובות -  כאן למטה בקישור הפייסבוק

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים