חיפוש
 
לדף הבית >>     ספורט >>

ניצת הדובדבן ועוצמה מודיעין ממשיכים ביחד

 

האחים גיא ואורן רובינשטיין, זכייני ”ניצת הדובדבן” סניף ישפרו ושחקני כדורסל בעברם, הכריזו בעונה שעברה על שיתוף פעולה ארוך טווח, שימשך גם בעונת הכדורסל שנפתחה השבוע 

 

עונת הכדורסל 2018-19 נפתחה ב-19 באוגוסט, ובמועדון כדורסל עוצמה מודיעין מברכים על עונת שנייה בה הנהלת "ניצת הדובדבן" סניף ישפרו מודיעין מהווה חלק מהמשפחה ובוחרת להעניק חסותה למועדון. 

עונת הכדורסל החולפת נפתחה עם בשורה משמחת, כשהאחים גיא ואורן רובינשטייןהבעלים של "ניצת הדובדבן" סניף ישפרו, בחרו לתת חסות לעוצמה מודיעין. השניים, שחקני כדורסל בעברם, פנו אל שמעון סלל רוה רודריגז, מנהל המועדון, והביעו רצון לתמוך ולהיות מעורבים בקהילת הכדורסל בעיר. השניים הודיעו כי הם מבקשים לקשור בין העיסוק שלהם באורח חיים ספורטיבי ובריא לבין הרצון שלהם לתרום לקהילה במודיעין, ומצאו את משפחת עוצמה מודיעין ראויה לחסותם. הם הגדירו את הקשר כהתקשרות לאורך שנים, מתוך אמונה שלמה בחשיבות העיסוק בספורט ומתוך אהבה ארוכת שנים לענף הכדורסל. 

בחודש יוני 2018, בטכס סיום עונת הכדורסל 2017-18, הוענק לאחים מגן, כאות הערכה מטעם המועדון, בטכס נוסף, עם שחקני קבוצת "ילדים א’ לאומית ניצת הדובדבן" שנהנו מתמיכתם, בחרו השחקנים להביע את תודתם והערכתם לנותני החסות שלהם.

"ניצת הדובדבן" היא רשת ארצית, שהוקמה לפני מעל לשני עשורים, ובעלת פריסה ארצית. סניף ישפרו מודיעין של הרשת נפתח על ידי האחים רובינשטיין בחודש אוקטובר 2016, במתחם מגה אור במרכז עינב, המוכר יותר בשם מרכז ישפרו. גיא רובינשטיין, המשמש כמנהל בפועל של החנות, מציין כי שטחה שEC "ניצת הדובדבן", הממוקמת ליד הום סנטר וקפה גרג, מגיע לכ-180 מ"ר. בסניף מועסקים 8 עובדים, שערוכים להעניק שירות מיטבי ללקוחות הרבים הפוקדים את החנות, וכן גם נטורופתים, הנותנים את הגיבוי והידע המקצועי. בסניף נמכרים פירות וירקות אורגנים טריים, לצד מוצרי מזון, תוספי מזון, מזון ללא גלוטן, מוצרים טבעוניים ועוד פריטים, שמתאימים למי שמנהל אורח חיים ספורטיבי ובריא

האחים רובינשטיין צמחו במכבי תל אביב, במחלקת הנוער של המועדון. בעוד גיא (51) סיים לשחק במהלך התיכון, אורן (48) המשיך ושיחק גם באופן מקצועי, בקבוצת מכבי רמת גן, בשנים 1987 עד 1994.

"כשהגענו למודיעין, מצאנו כאן אוכלוסיה מעולה וקהילה חמה, וחפשנו דרך לתת בחזרה לקהילה הזאת." הם נזכרים. "הקשר הראשוני עם עוצמה מודיעין נוצר בגלל הזיקה שלנו לכדורסל. כשפגשנו את שמעון (סלל רוה רודריגז), גילינו שהתפיסה שלו ושל המועדון, ששמה את ההיבטים החברתיים והקהילתיים אפילו לפני הכדורסל, מתאימה מאד להשקפת העולם שלנו.

"האני מאמין שלנו הוא, שמי שנותן מקבל חזרה, ושבכל יום אנחנו צריכים לשאול את עצמנו מה עשינו למען האחר היום. זה המניע שלנו בעסק שלנו, וזו גם הסיבה שחברנו לעוצמה מודיעין." הם מסבירים.

לאורך השנה היו השניים מעורבים בפעילות המועדון, והעניקו הטבות רבות לשחקני ומשפחות מועדון כדורסל עוצמה מודיעין, בית הספר העירוני לכדורסל ומועדון הריצה Time 2 Run, כולם בניהול MVP האקדמיה לכדורסל, שרודריגז עומד בראשה. משפחות השחקנים והרצים נהנו מהטבה בלעדית ב"ניצת הדובדבן" סניף ישפרו, וכן ניתנו מארזי שי לשחקנים ולשחקני קבוצות שהגיעו להתארח בעיר.

שמעון סלל רוה רודריגז: "בפתחה של עונת כדורסל נוספת בה גיא ואורן רובינשטיין מעורבים בפעילות שלנו, אני מברך על החיבור בינינו ועל המעורבות הרבה של אנשי "ניצת הדובדבן". הקשר בינינו הוא הרבה מעבר למתן חסות. הם הפכו כבר חלק מהמשפחה, ושימחו אותנו מאד, כשהכריזו שההתקשרות בינינו היא ארוכת טווח. בוער בהם רצון לתרום ולהיות מעורבים בנעשה בעיר מודיעין, והדבר מעיד גם על הלב הרחב שלהם וגם על המחויבות שלהם לקהילה במודיעין, לבני הנוער שלנו ולספורט בעיר."

בתמונות: האחים רובינשטיין בטכס סיום העונה, בטכס מצומצם עם שחקני ילדים א’, ועם הנהלת המועדון

קרדיט: עוצמה מודיעין

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים