חיפוש
 
לדף הבית >>     ofir מקדמים - .אופיר כתבות תדמית >>

מה לבדוק לפני בחירה של חברת מעליות

 

מעליות הן חלק חיוני במבנים מודרניים, ומספקות נוחות ונגישות לאנשים בכל הגילאים והיכולות. בחירת חברת המעליות הנכונה היא קריטית להבטחת הבטיחות והאמינות של המעליות. לכן, במידה וגם אתם גרים היום בבניין גבוה שיש בו מעליות, טבעי שתשאלו את עצמכם: איזו חברת מעליות תתאים לנו?

 

מעליות הן חלק חיוני במבנים מודרניים, ומספקות נוחות ונגישות לאנשים בכל הגילאים והיכולות. בחירת חברת המעליות הנכונה היא קריטית להבטחת הבטיחות והאמינות של המעליות. לכן, במידה וגם אתם גרים היום בבניין גבוה שיש בו מעליות, טבעי שתשאלו את עצמכם: איזו חברת מעליות תתאים לנו? ומה בכלל עושות חברות כאלה? איך בוחרים ועל מי נוכל לסמוך שיבצע עבודת תחזוקה ברמה הכי טובה שיש? ראשית, צריך להבין מה בכלל עושות חברות של מעליות. בפועל, חברות כאלה אחראיות על שירותים שונים הקשורים להתקנה, תיקון ותחזוקה של מעליות. השירותים העיקריים שחברות כאלה מציעות הם לרבו:  

  • התקנה של מעליות חדשות 
  • שירותי תיקון ותחזוקה 
  • עדכון גרסאות של מעליות על ידי מודרניזציה ושדרוגים שונים 

 

בנוסף לכל אלה, כמובן שחברות שעובדות בתחום הזה גם מבצעות בדיקות בטיחות תקופתיות. ניתן לראות שחברות בתחום המעליות מבצעות לא מעט עבודות. לכן חשוב מאוד להקפיד על בחירת חברה מובילה שניתן יהיה לסמוך עליה ועל שירותיה בכל עת. 

איך לבחור חברה מובילה בתחום המעליות? 

מציאת חברת המעליות המתאימה לצרכים שלכם כרוכה בהתחשבות במספר גורמים. ראשית, האם מדובר על חברה שיש לה מוניטין וניסיון בתחום המעליות? מעבר לכך, בבואכם לבחור חברת מעליות, כדאי יהיה לבדוק את מגוון השירותים המוצעים. רצוי לבחור חברה שתוכל להציע לכם את כל השירותים הנדרשים למעליות שלכם תחת קורת גג אחת. החל מהתקנה ועד תחזוקה ומודרניזציה. בצורה כזאת תוכלו להיות בטוחים שבכל פעם כשתצטרכו – יהיה לכם לאן לפנות מבלי שיהיה עליכם לחפש חברה אחרת של תחזוקת מעליות. רצוי לברר, בין היתר, שאתם פונים אל חברה שגם תציע לכם אפשרות של התאמה אישית. למשל, אם אתם רוצים מעלית עם עיצוב מיוחד, כדאי יהיה לפנות אל חברה שמאפשרת זאת. לבסוף, כמובן שאם אתם מחפשים חברה מקצועית וטובה בתחום המעליות, כדאי גם לבדוק את זמן התגובה. כלומר, אם יש תקלה כלשהי ואתם רוצים לקבל סיוע, תוך כמה זמן באמת תקבלו מענה, עזרה ופתרון? זה נתון קריטי כי אם אתם גרים בבניין עם 20 קומות, ללא מעליות יהיה לכם קשה מאוד להגיע לדירתכם. לכן זמן התגובה של חברת המעליות שלכם צריך להיות כמה שיותר מהיר. 

שימו לב למחיר שתשלמו 

לבסוף, כמבן שאם אתם מחפשים חברה אמינה בתחום המעליות, כדאי לברר גם כמה תשלמו לה. כמה באמת עולים היום שירותי מעליות? והאם, במידה ותשלמו מחיר גבוה יותר מהממוצע, זה אומר שהמעליות שלכם באמת תהיינה יותר תקינות או מתוחזקות? מובן שהתשובה היא לא ולכן כדאי להיות עם היד על הדופק בעניין הזה. כך תוכלו להבטיח שאתם מקבלים שירות נהדר במחירים שתוכלו לעמוד בהם בשיתוף עם כל שאר דיירי הבניין שלכם. 

 

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים