חולון: מספר חדש לווטסאפ של המוקד העירוני
03-5011111 הוא המספר החדש והשירות במסגרתו הורחב ל-24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, בדומה לשירות הטלפוני
שנה חדשה – מספר חדש: במסגרת הכנסת מערכת חדשנית לשיפור השירות של מוקד 106 ופניות הציבור, שהחלה לפעול באחרונה בעיריית חולון, הוחלף מספר הווטסאפ של המוקד העירוני למספר 03-5011111, והשירות במסגרתו הורחב ל-24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, בדומה לשירות הטלפוני.
מערכת ניהול קשרי לקוחות החדשה – (CRM )Customer Relationship Management - הינה חדשנית וחכמה והיא נועדה לשיפור ניהול קשרי התושבים עם עיריית חולון, בדגש על מוקד 106 ויחידת פניות הציבור. מדובר במערכת מתקדמת ורב-ערוצית, שמאגדת את כל פניות התושב למערכת אחת. בין יתרונותיה: רב-ערוציות גבוהה, שמאפשרת פתיחת קריאות באמצעות דוא"ל, ווטסאפ, פייסבוק, טופס מקוון ויישומון; יכולת שליחת עדכונים יזומים בווטסאפ ובמסרונים לקבוצות תושבים לפי נושאים; יישומון שטח לעובדים לייעול הטיפול בקריאות; ממשק דו-כיווני למערכת פיקוד העורף בשעת חירום; אזור אישי לתושב ועוד.
המערכת החדשה היא אבן דרך נוספת בהכנסת מערכות חכמות ומתקדמות לעירייה לרווחת תושבי חולון.
בברכה,
נורית בייסקי
דוברת העירייה