חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות חולון בת ים >>

חולון: מספר חדש לווטסאפ של המוקד העירוני

 

03-5011111 הוא המספר החדש והשירות במסגרתו הורחב  ל-24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, בדומה לשירות הטלפוני

 

 

שנה חדשה – מספר חדש: במסגרת הכנסת מערכת חדשנית לשיפור השירות של מוקד 106 ופניות הציבור, שהחלה לפעול באחרונה בעיריית חולון, הוחלף מספר הווטסאפ של המוקד העירוני למספר 03-5011111, והשירות במסגרתו הורחב ל-24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, בדומה לשירות הטלפוני.

מערכת ניהול קשרי לקוחות החדשה – (CRM )Customer Relationship Management  - הינה חדשנית וחכמה והיא נועדה לשיפור ניהול קשרי התושבים עם עיריית חולון, בדגש על מוקד 106 ויחידת פניות הציבור. מדובר במערכת מתקדמת ורב-ערוצית, שמאגדת את כל פניות התושב למערכת אחת. בין יתרונותיה: רב-ערוציות גבוהה, שמאפשרת פתיחת קריאות באמצעות דוא"ל, ווטסאפ, פייסבוק, טופס מקוון ויישומון; יכולת שליחת עדכונים יזומים בווטסאפ ובמסרונים לקבוצות תושבים לפי נושאים; יישומון שטח לעובדים לייעול הטיפול בקריאות; ממשק דו-כיווני למערכת פיקוד העורף בשעת חירום; אזור אישי לתושב ועוד.

המערכת החדשה היא אבן דרך נוספת בהכנסת מערכות חכמות ומתקדמות לעירייה לרווחת תושבי חולון.

 בברכה,

נורית בייסקי

דוברת העירייה

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים