חיפוש
 
לדף הבית >>     לשכת המסחר >>

עוסקים בתחום יצור, יבוא, התקנה, תחזוקה או בדיקות של מעליות ומעלונים, לרבות מעבדות, מוזמנים לעלות הצעות ורעיונות לקידום מקצועי בתחום המעליות והמעלונים

 

בהמשך לדיון בוועדת הכלכלה שנערך ביום שני, 19 ביוני 2023, ל’ בסיון התשפ”ג, הממונה על התקינה במשרד הכלכלה והתעשייה קורא לעוסקים בתחום יצור, יבוא, התקנה, תחזוקה או בדיקות של מעליות ומעלונים, לרבות מעבדות, לעלות הצעות ורעיונות לקידום מקצועי ובטיחותי של התחום והגברת התחרות בו.  את ההצעות יש להגיש עד לתאריך 18.08.2023.

 

רקע לקריאה

שוק המעליות נהנה מפריחה משמעותית ב-20 השנים האחרונות, בעיקר בשל הבנייה לגובה, שתופסת כיום נתח מרכזי בשוק הדירות החדשות למגורים.

בתוך כך, 14.5 אלף דירות חדשות שנבנו בשנת 2002 היו בבניינים עם 5 קומות ומעלה (45% מכלל הדירות החדשות)- בנייה המחייבת התקנת מעלית בבנייה חדשה (על פי חוק התכנון והבנייה), וב-2021 עמד מספרן על 44.6 אלף דירות (75.5% מהדירות החדשות).

זאת, בנוסף לעשרות אלפי דירות במבנים ישנים יחסית (מ-1995), בהם מותקנות מעליות ישנות יותר המחייבות תחזוקה ובדיקה אחת למספר שנים, ולשטחי מסחר ותעסוקה בבנייה של רבי קומות.

תמורות אלו, הופכות את שוק המעליות והפעילויות הקשורות בהן, לבעל פוטנציאל לעידוד התחרות וכניסת ספקים שונים במקטעי תכנון, ההקמה, בדיקות והתחזוקה השונים של מעליות בישראל.

זאת, לצד החובה לשמור על בטיחות המשתמשים במעליות ובמעלונים.

הגשת הצעות ורעיונות

אגף רגולציה וממשל בלשכת המסחר ירושלים עומד לרשותכם וישמח לסייע בהעברת הצעותיכם לקידום תחום המעליות והמעלונים ולהתייעלותו לממונה , ניתן לשלוח למייל הלשכה: jerccom@inter.net.il

 

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים