חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

ביטוח נסיעות פספורט קארד המועדף על הישראלים

 

שאלתם את עצמכם איזה ביטוח נסיעות הוא הביטוח המועדף על התייר הישראלי? את התשובה אתם הולכים לקבל כאן במאמר הבא שנכתב במיוחד לכבוד השאלה הזאת. מה שאנו יודעים בפה מלא זה שהתייר הישראלי אוהב מאוד לטייל בעולם, בכל מיני יעדים שונים. בו בזמן אנו יודעים כי הרוב המכריע של הישראלים דואג לעשות ביטוח נסיעות לחו”ל לפני הטיסה. ביטוח הנסיעות של חברת פספורט קארד נבחר פעם אחר פעם כביטוח הנסיעות המועדף על הישראלים. מה גורם לביטוח הזה להיות ביטוח נסיעות עם פופולריות כל כך גדולה? בדיוק על זה אנו הולכים לענות לכם כדי שלא יישארו לכם שאלות פתוחות

 

מתמקדים רק בביטוחי נסיעות לחו"ל

מה הבעיה העיקרית עם רוב חברות הביטוח האחרות? ביטוח הנסיעות שלהן יכול להיות מעולה, אך יש להן עוד המון עיסוקים אחרים. הן לא מתעסקות רק עם ביטוחי נסיעות, החברות הללו מתעסקות גם עם ביטוחים נוספים. מה שאומר שאת תשומת הלב הן חולקות עם עוד המון מבוטחים אחרים בכל מיני תחומים אחרים. למה שלא תפנו לחברת ביטוח שכל הפוקוס שלה מופנה לביטוחי נסיעות לחו"ל זה בדיוק מה שחברת פספורט קארד עושה. החברה היחידה בישראל שמציעה רק ביטוחי נסיעות לחו"ל, זה מה שהיא עושה הכי טוב.

כיסויים מגוונים לכל תרחיש שעלול לקרות

אף אחד לא ירצה למצוא את עצמו במצב שבו הוא מפעיל את הביטוח שאותו הוא עשה. אך בו בזמן לא תהיה אפשרות לדעת מה עלול לקרות בשלב כזה או אחר של הטיול. המטרה היא שתוכלו לטייל בראש שקט, מבלי שיהיו דברים שונים שיעסיקו אתכם יתר על המידה. זה בדיוק מה שחברת פספורט קארד שמה לה למטרה כאשר היא מציעה לכם מגוון רחב של כיסויים. כל אחד ימצא את הכיסוי שאותו הוא יכול להתאים עבורו בהתאם לאופי החופשה המתוכננת. עם המומחים של קשרים סוכנות לביטוח תוכלו לדעת כי אתם מכוסים מכף רגל ועד ראש.

משלמים עם כרטיס אשראי פספורט קארד

גולת הכותרת של ביטוח פספורט קארד היא כמובן הכרטיס שאיתו אתם יוצאים לחו"ל. למראית עין מדובר על כרטיס אשראי מיוחד בצבע אדום, כזה שלא תוכלו לפספס אותו. כרטיס האשראי של חברת פספורט קארד נועד למנוע מצב שבו תצטרכו להוציא כסף מהכיס שלכם. בכל פעם שאתם מפעילים את הביטוח מכל סיבה שהיא, תוכלו לשלם עם כרטיס האשראי שנטען בכסף. כאשר בוחנים את הנושא של פספורטכארד מחירים, חובה לקחת את העניין הזה בחשבון. זה נכון שהביטוח של פספורטכארד יהיה יותר יקר, אך תהיה לו תמורה שלא משאירה ספק. אתם מהצד שלכם תדעו כי אפשרתם לעצמכם לטייל בחו"ל מבלי שיהיו מצבים שיגרמו לחופשה כולה להיהרס.  

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים