חיפוש
 
לדף הבית >>     יולי לב, מייסד VixiV להיות רזים לתמיד >>

דום לב- האם אפשר למנוע אותו  

 

הלב הוא אחד האיברים הכי משמעותיים בגוף האדם, תפקודו התקין הוא זה שמעניק לנו חיים. אז מה אנו חייבים לדעת לגביו, מה הסימנים לכך שמשהו אינו תקין וכיצד לשמור עליו?  

 

הלב הוא המנוע של גופנו וזאת הסיבה מדוע חשוב לשמור עליו מכל משמר. בעת אירוע לב, אנשים רבים אפילו לא מספיקים להגיע לבית החולים ונפרדים מיקיריהם "בטרם עת", כפי שנהוג לומר, בגלל חוסר מודעות, חוסר הבנה, הזנחה, סדר עדיפות שגוי והרשימה עוד ארוכה.

הלב מזרים לאיברי הגוף השונים דם וחמצן, בעצם מעניק חיים לגופנו. המוח, שהוא בעצם "המחשב" של הגוף שובת לצמיתות ללא דם וחמצן וכאשר הלב מפסיק לתפקד יש לנו כארבע דקות בלבד להשאיר את המוח מתפקד.

דבר נוסף שעלינו לדעת הוא שכאשר מבצעים צנתור לכאורה ייתכן וייוצרו כרישי דם אשר לאחר תקופת מסיומת עלולים לחסום את זרימת הדם ואת החמצן למוח והתוצאה לכאורה עלולה לגרום למוות או חיים על כיסא גלגלים. זו הסיבה שכדאי לשמור על הלב והגוף ולא להגיע למצב בו יש צורך בהתערבות כירורגית או תלות בכדורים כימיים.

מה הם הסימנים לכך שמשהו אינו כשורה?

למרות שמקובל לחשוב עליו כאירוע פתאומי - חשוב שתדעו כי פעמים רבות, טרם דום לב, ישנן התראות מוקדמות, לכן חשוב להיות קשובים ומחוברים לגופכם, ולדרוש בדיקת אק"ג. אלו הם ארבעת הסימנים אליהם לא כדאי להישאר אדישים:

  1. כאבים בחזה
  2. קוצר נשימה
  3. סחרחורת
  4. האצת קצב הלב

הדבר הכי משמעותי שצריך לזכור הוא שלדום לב תמיד יש סיבה ואם לא נמצא אותה אנחנו נמצאים בסיכון ללקות בדום לב נוסף. כמובן שאחת הסיבות הכי נפוצות היא התקף לב שנגרם בגלל עורק שנסתם עקב שומנים בדם שמצרים את העורקים וחוסמים את מעבר הדם. גם נטילת תרופות היא סיבה די שכיחה, יתכן ומדובר בתופעת לוואי כתוצאה משימוש בתרופה מסוימת ולעיתים בגלל שילוב של מספר תרופות. סיבות אפשריות נוספות יכולות להיות שינוי רמת המלחים בדם או מחלה בשריר הלב.

האם ניתן למנוע דום לב?

ראשית, אם יש לכם היסטוריה משפחתית של התקפי או דום לב, אל תתעצלו ותיגשו לקרדיולוג שיבצע את הבדיקות המתאימות ולהבין האם אתם נמצאים בסיכון. כמו כן, אורח חיים נכון הוא בעל חשיבות עצומה לבריאות הגוף, ביניהם גם הלב. תקפידו על אכילה נכונה, הימנעו מהרגלים מזיקים כגון עישון ואלכוהול, תעשו כושר גופני ותורידו את רמת הסטרס.

מומלץ ליטול כמוסה בעלת מרכיבים טבעיים שתעזור לתפקוד הגוף, למשל הכמוסה הטבעית של VixiV יעילה במיוחד לשיפור תפקוד תקין של הגוף. בקפסולה ישנם מספר מרכיבים אשר תורמים לניקוי כלי הדם - למשל, תמצית עלי הזית קשורה ברמות יותר נמוכות של סוכר ושומנים בדם ובכך תורמת לניקוי שלהם. כמו כן, התמצית קשורה בהרחבת עורקים כליליים ובשיפור זרימת הדם. מעבר לכך, הקפסולה מכילה קינמון וכורכומין אשר ידועים כחומרים המשפיעים לטובה על זרימת הדם ועל המערכת החיסונים ככלל.

פרמטר נוסף שמשפיע על הלב שלנו הוא הלחצים שסובבים אותנו במהלך היום והכוכורמין אשר נמצא בכמוסה יעיל כנגד לחץ וחרדה מכיוון שהוא גורם לאיזון של חומרים במוח הקשורים בהפחתת סטרס כמו סרוטנין, דופמין, גלוטמט ונוראדרנלין.

 VixiV "להיוולד מחדש״! 

*הכמוסה הטבעית של VixiV מיוצרת במפעלים המאושרים על ידי משרד הבריאות הישראלי וה-     FDA  האמריקאי, בהשגחת הרבנות הראשית ונמכרים בבתי מרקחת ובתי טבע נבחרים.

*חשוב לדעת: תוסף תזונה אינו תרופה ויש להיוועץ עם רופא לפני שימוש, חל איסור שימוש לנשים בהריון, מניקות ולילדים.

 

לחצו כאן להזמנת הכמוסות המשובחות של VixiV והמשלוח בדרך אליכם           

*הכמוסה הטבעית של VixiV מיוצרת במפעלים המאושרים על ידי משרד הבריאות הישראלי וה- FDA  האמריקאי, בהשגחת הרבנות הראשית ונמכרים בבתי מרקחת ובתי טבע נבחרים. *חשוב לדעת: תוסף תזונה אינו תרופה ויש להיוועץ עם רופא לפני שימוש, חל איסור שימוש לנשים בהריון, מניקות ולילדים. 

 

דברו איתנו ב whatsapp   

 

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים