חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות רחובות - יבנה >>

תלמידי חטיבות הביניים שימו לב: הדרך שלכם ליחידת ממר”ם מתחילה כאן

 

הטובים לממר”ם: אגף החינוך והנוער מזמין את ההורים והילדים בכיתות ו’, ז’ ו-ח’ לערב חשיפה מיוחד לתכנית כיתת ממר”ם* התכנית בשיתוף חברת Leaders App ואשכול פיס הינה תכנית הכנה ליחידת ממר”ם, היחידה היוקרתית של חיל התקשוב והסייבר*

 

הורים וילדים המעוניינים לשמוע פרטים נוספים על התוכנית מוזמנים להצטרף למפגש הזום ביום ראשון הקרוב, 29.5, בשעה 19:30 באמצעות הקישור >> https://bit.ly/3Py65BL

 יחידת ממר"ם (מרכז המחשבים ומערכות המידע) בחיל התקשוב והסייבר היא יחידת המחשב הראשונה שנוסדה בצה"ל. היום משמשת ממר"ם כיחידת התשתיות המרכזית של זרוע היבשה והמטכ"ל ונחשבת לאחת היחידות היוקרתיות ביותר בתחום התקשוב והסייבר בצה"ל.

 אגף החינוך והנוער בשיתוף חברת Leader App ואשכול פיס מזמינים את התלמידות והתלמידים בכיתות ו’, ז’ ו-ח’ להשתתף בערב חשיפה מיוחד לתכנית כיתת ממר"ם. התכנית מאושרת ע"י משרד החינוך וחושפת את התלמידים לעולם טכנולוגי עשיר ומעניקה ידע רב בתחומי המחשב. במסגרת התכנית התלמידים ילמדו את המקצועות הבאים: תקשורת וחומרה, אבטחת מידע, בסיס נתונים SQL, פיתוח NET, פיתוח JAVA, בדיקת תוכנת QA, ניתוח מערכות וכתיבת מסמכי איפיון ועוד. לאורך השנה יבצעו התלמידים מבחנים חיצוניים המעניקים תעודות הסמכה בינלאומיות ויעברו הכנה שתעזור להם להשתלב ביחידות הטכנולוגיות בצה"ל ובכך להגדיל את סיכוייהם להתקבל אליהן.

התכנית מתאימה לתלמידים בגילאי ז’, ח’ ו-ט’ מכל בתי הספר בעיר. הלימודים במסגרת התכנית יתקיימו בהיקף 3 שעות שבועיות, לאחר שעות הלימודים, באשכול פיס.

 ההורים והתלמידים מוזמנים להצטרף למפגש חשיפה שיתקיים ביום ראשון, 29.5, בשעה 19:30 ויועבר באמצעות הזום, להצטרפות למפגש לחצו על הלינק >> https://bit.ly/3Py65BL

 *תלמידי כיתות ו’ שרוצים להשתלב בתכנית בשנה הבאה מוזמנים להצטרף למפגש המקוון.

ראש העיר רחמים מלול: "תפקידה של מערכת החינוך העירונית הוא להעניק לתלמידים ולתלמידות את כל האפשרויות להתפתח. אני מזמין את ההורים והתלמידים להצטרף למפגש חשיפה מיוחד בו יוכלו להכיר מקרוב הזדמנות מיוחדת לאחד ממקצועות העתיד, כהכנה לאחת מהיחידות הטובות ביותר בצה"ל - בתוכנית המיוחדת שהקמנו במיוחד עבורם"

מ"מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, זהר בלום: "תכנית כיתת ממר"ם היא תכנית חדשה שאנו מציעים לתלמידי כיתות ז’, ח’ ו-ט’ בכל בתי הספר בעיר. מטרת התכנית היא להעשיר את עולם הידע והמושגים שלהם בתחומי הידע והמידע, המחשבים והתכנות כדי להגדיל את סיכוייהם להתקבל ליחידות התקשוב והסייבר ולרכוש כלים שישרתו אותם גם בעתיד"

אפרת צוקרמן, מנהלת אגף החינוך והנוער: "אני מזמינה את ההורים ותלמידי חטיבות הביניים להצטרף למפגש ולהכיר את התכנית החדשה שמקדם אגף החינוך והנוער במיוחד עבורם. באמצעות התכנית יפתח בפניהם עולם חדש החובק הזדמנויות חדשות".

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים