חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות ראשון לציון והסביבה >>

הקשר בין רקמות שומן ואכילה נכונה

 

רבות נכתב על אכילה נכונה אבל השינוי הכי טוב מתחיל כאשר מבינים איך הגוף שלנו עובד ומה באמת נכון להכניס לתוכו.  

 

הגוף שלנו הוא המכונה הכי משוכללת בעולם ובכל גיל ניתן לתקן את המצב כל עוד נקפיד על אכילת המזון הנכון. מחקרים וניסויים רבים שבחנו השפעה של סוגי מזון שונים על גופנו ממליצים על אכילה של מזונות לא מעובדים מהטבע כמו למשל: שבולת שועל, פירות יער, ירקות ופירות לא מתוקים.

 

יתר על כן, עדויות של נשים וגברים בגילאים שונים העידו על שיפור ניכר בבריאות לאחר שהקטינו את השימוש בכדורים כימיים ועברו לקפסולות טבעיות, לדוגמת VixiV.כמוסה זו בשילוב שיטת אכילה הינה דרך חיים חדשה לשמור על משקל תקין ולהרגיש רעננים, חדים, נמרצים ומאושרים.

 

הקשר בין רקמת שומן והשמנה

רקמת השומן היא המקום בו נאגרים עודפי הקלוריות (לשימוש בתקופות מחסור) אך מעבר לכך מדובר גם ברקמה פעילה המפרישה הורמונים, חומצות שומן וחומרים מעודדי דלקת שמזיקים לגופנו. העובדה שמספר תאי השומן בגוף גדל עד סיום גיל ההתבגרות ולאחר מכן השינוי היחיד שמתבצע בהם הוא שינוי בנוח מגדילה את הסיכויים למי שהיה מלא בתור ילד שיהיה מלא גם בגיל מבוגר יותר- הרי יש לו יותר תאי שומן. חשוב להבין כי אי אפשר להפוך שומן לשריר גם לא דרך פעילות גופנית, אבל ספורט כן יכול להקטין את נפחם.

 

מעבר לכך, רקמת השומן המסוכנת שקשורה במחלות לב וכלי דם ואחראית על השמנה תוך בטנית היא רקמת השומן העמוקה- כך שיכול להיות שלשני אנשים בעלי משקל זהה ישנו הרכב שונה של רקמת שומן ומי שיש לו יותר שומן בטני עמוק הוא זה שנמצא בסיכון יתר לפתח מחלות הקשורות להשמנה. מקרה נוסף שעלול להיות הוא שאדם רזה יהיה בעל "השמנה מטאבולית" (צבירה של שומן עמוק) ויהיה בסיכון גדול יותר מאדם בעל משקל עודף

 

חשיבות התזונה לגופינו

קצב צבירת השומן הבטני העמוק שונה מאדם לאדם ותלוי בין היתר במוצא אתני ובמין, אך גם באורח החיים שלנו ובפרט בתזונה ובפעילות הגופנית. ישנם מזונות שכדאי להוריד לצמיתות מהתפריט גם אם זה קשה לנו: מזון מעובד, חטיפים שאנחנו נותנים לילדים בשפע, שומן טראנס ושתייה מתוקה כמו קולה למשל. כל אלו מגדילים את רקמת השומן העמוק המסוכנת והנזק הוא חמור בהרבה מעלייה הנגרמת במשקל. תאמצו לכם דרך חיים חדשה שכוולת אורח חיים בריא, כושר ואכילה נכונה. הכמוסה של ויקסיב תעזור לכם עם תחושת השובע והיכולת לצרוך מזון איכותי.

*הכמוסה הטבעית של VixiV מיוצרת במפעלים המאושרים על ידי משרד הבריאות הישראלי והFDA-  האמריקאי, בהשגחת הרבנות הראשית ונמכרים בבתי מרקחת ובתי טבע נבחרים.

**אזהרה: תוסף תזונה אינו תרופה. יש להיוועץ עם רופא. חל איסור שימוש לנשים בהריון, מניקות ולילדים.

C.D.R – בית למותגים מחוללי מהפכה

 

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים