חיפוש
 
לדף הבית >>     יולי לב, מייסד VixiV להיות רזים לתמיד >>

הכירו את קהילת VIXIV: בריאות ושמירה על משקל תקין

 

אם גם אתם שמעת לאחרונה על הכמוסה הטבעית של VIXIV והסתקרנתם- הכירו את המוצר המהפכני שמגיע עם שיטת אכילה ייחודית, קהילה תומכת והתחייבות להצלחה.

 

מדי יום אנו שומעים על אנשים שהצטרפו למשפחת VixiV והצליחו לשנות את חייהם מקצה לקצה. הם מלאים בשבחים, הכרת תודה והתפעלות מהתהליך. ויקסיב הינה כמוסה טבעית שלא רק מעניקה נמרצות ובריאות לגוף האדם אלא גם עוזרת להגיע למשקל היעד וזאת בזכות רכיביה הטבעיים שבין היתר מעניקים תחושת שובע ומורידים את החשק למתוק. את הכמוסה, יחד עם שיטת אכילה מיוחדת, פיתח יולי לב שחיפש פתרון לבעיית ההשמנה הכרונית ממנה סבל במשך שנים ארוכות, לאחר שהצליח הוא שם לו למטרה להעניק ערך לאנשים שרואים בו אוטוריטה בתחום. מדובר בחברה היחידה שמתחייבת ל-100% תוצאות ואם הן לא הגיעו כספכם יוחזר אליכם.

 

המטרה של קהילת VixiV

המסע להקמת הקהילה לא היה פשוט, ההפך הוא הנכון-  הוא היה מטלטל, ארוך וכלל שעות ארוכות של מחקר. לפני ההצלחה הגדולה היו המון התנסויות והמטרה של לב היא להמשיך ולשפר את המוצר המהפכני. כאמור, לאחר שעזר לעצמו והוריד את כל המשקל העודף, החלום שלו היה להעניק לאנושות את המוצר והשיטה הכי משובחת בעולם. מבחינתו מדובר בשליחות המעניקה לו אושר רב והצוות שלו עסוק כל הזמן בלמידה, התפתחות וצבירת ידע. אותו צוות נבחר בקפידה ומתעסק עם טכנולוגיה מתקדמת ביותר.

המוטו של הקהילה הוא שהמילה "לוותר" אינה קיימת בלקסיקון. מספר האנשים שבוחר בדרך חיים זו הולך ומתעצם מיום ליום בקצב מטורף. כבר מרגע ההצטרפות לקהילה הם מבינים דבר מאוד פשוט- אף אחד לא הולך לוותר להם עד שהם ישיגו את המטרה שלהם. צוות ויקסיב מחויב לתוצאות ולהצלחה של כל המצטרפים לתוכנית ולוקח על כך אחריות מלאה. רבים מהאנשים שהצטרפו לתהליך, הגיעו אל לב כמוצא אחרון לאחר שכבר התייאשו מדיאטות, כושר ומרשמי תרופות שלא הניבו שום תוצאות- הם רק עלו וירדו במשקל כחלק ממעגל שלא נגמר והבריאות רק הלכה והתדרדרה. היום, הם אסירי תודה על כך שלמרות הספקות נתנו את ההזדמנו לויקסיב.

 

היתרונות של השיטה

ובכן, מעבר לכמוסה הטבעית שהיא מוצר מהפכני, בטח בשילוב עם שיטת אכילה ייחודית ומנצחת- האנשים שמצטרפים אל התהליך מקבלים כלים, תכנים שוטפים וידע בעזרתם הם סוללים את הדרך להצלחה בנחישות. הם מצליחים למצוא את החיבור לגוף שלהם ופה בעצם טמון הסוד שמוביל להצלחה, הישגים ושיאים חדשים עליהם הם אפילו לא חלמו. רכיבי הכמוסה יעניקו לכם תחושת רעננות, נמרצות, חדות, אושר וכמובן, יעזרו לכם להגיע אל המשקל עליו תמיד חלמתם, היות והכמוסה מקלה על יישום שיטת האכילה.
מדובר בקהילה המעניקים לאנשים את האפשרות להיחשף לסיפורים של אנשים עם דילמות שונות וגם להעצים אחד את השני. המטרה היא ליצור משפחה אחת גדולה, להעניק ערך אחד לשני ולעזור לשפר את אורח החיים. בנוסף, ישנה חשיבות לשקיפות, טרם ההחלטה להצטרף לתהליך תחשפו לשיטת האכילה ואם זה משהו שאתם חושבים שלא תוכלו ליישם- הצוות ימליץ לכם לא להירשם בשלב זה ולא לבזבז את כספכם.

*הכמוסה הטבעית של VixiV מיוצרת במפעלים המאושרים על ידי משרד הבריאות הישראלי והFDA-  האמריקאי, בהשגחת הרבנות הראשית ונמכרים בבתי מרקחת ובתי טבע נבחרים.

ליצירת קשר

**אזהרה: תוסף תזונה אינו תרופה. יש להיוועץ עם רופא. חל איסור שימוש לנשים בהריון, מניקות ולילדים.

C.D.R – בית למותגים מחוללי מהפכה 

*כתבה ש/יווקית

דברו איתנו ב whatsapp   

 

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים