חיפוש
 
לדף הבית >>     דבורה אושפיז >>

מדוע דיאטות לא עבדו לכם עד היום

 

אם גם אתם כבר הפסקתם לספור את מספר הדיאטות שניסתם לאורך החיים, אתם לא לבד. הסיבה לכך טמונה בכם וכיום קיים פתרון שיספק לכם את התוצאות הרצויות.

 

אחת הסיבות העיקריות ש-98% מהדיאטות ושיטות ההרזיה השונות נכשלות היא שאנשים מצליחים לגייס מוטיבציה בטווח הקצר אבל בטווח הארוךחוזרים לצרוך פחמימות, סוכרים, שומנים, אלכוהול וניקוטין. כאשרהדיאטה נשברת בעצם נכנסים ללופ בלתי נגמר של עלייה וירידה במשקל. אנשים רבים מפסיקים עם מזון לא בריא אבל מפצים על זה בכך שמתחילים לעשן יותר או לצרוך אלכוהול, בדרך זו לא ניתן לרדת במשקל ובטח לא לסגל אורח חיים בריא לאורך זמן. במקרים מסוימים במצבים כאלו אפילו נרשמת עלייה במשקל.

דבר נוסף שחשוב להבין הוא שכמויות המזון המעובד שאנחנו צורכים מגיל צעיר ממלאות אותנו בסוכרים ופחמימות, שהשפעתם הרסנית. בטווח הקצר הם גורמים לגוף להתעייף ולעלות במשקל, ובטווח הארוך הם פשוט גורמים לאיברים שלנו להישחק.עשרות מחקרים כבר הוכיחו כי צריכה גבוהה של פחמימות וסוכרים גורמת לגוף לייצר בהם תלות של ממש, בדיוק כמו סיגריות, אלכוהולאו כל התמכרות אחרת. הגוף דורש אותם ותמיד מחכה למנה הבאה.
כל מה שתואר עד כה קרה ליולי לב, יזם בתחום הנדל"ן, שסבל מעודף משקל. הוא ספג כשלון אחר כשלון ובסוף העשור החמישי לחייו החליט שהוא חייב למצוא פתרון קבוע ולדאוג לבריאות שלו. הוא ביצע מחקר מעמיק באמצעות מומחים וכך פיתח ויישם את הפתרון החדשני המוביל בעולם שעומד על 100% הצלחה- כמוסת VixiV, בעזרתה יותר ויותר ישראלים מצליחים לייצר שינוי אמתי באורח החיים ולהיגמל מאותה התמכרות וההרגלים המזיקים.

כיצד השיטה עובדת?
על מנת להבין את תרומתה של השיטה הייחודית חייבים להכיר את המוליך העצבי והורמון הדופמין. הוא שולט במרכז העונג והתגמול במוח, אחראי על שיפור התפקוד הקוגניטיבי (ידע, תשומת לב, זיכרון, קבלת החלטות, הערכה, פתרון בעיות) ומסדיר את הפרשת הפרולקטין (הורמון שקשור לתהליכי רבייה). בגלל חשיבתו לרווחה ולאושר שלנו, רמות נמוכות של דופמין מובילות למספר בעיות רפואיות כמו:דיכאון, עצבות, פסימיות, התמכרויות ובעיות רגשיות שונות. כאשר משלבים את הכמוסה, שהיא בעצם תוסף תזונה משובח וטבעי, יחד עם אכילה לפי השיטה של יולי לב מתחולל שינוי אמתי בגוף המסייע לשיפור התפקוד של הדופמין.
חשוב לזכור מי הם האויבים של הגוף שלנו:פחמימות, סוכרים, מתוקים, שומנים, ניקוטין, אלכוהול ואף פעיליות מסכנת חיים. כל אלו הן התמכרויות המקצרות את חיינו ועל מנת לצאת ממצב זה קיים צורך לבצע פעולה שונה מזו שעשיתם עד היום. ברגע שאתם משתמשים בכמוסה אתם יורדים במשקל בלי להתאמץ, בלי להילחם בחשקים, והכי חשוב – בלי להיות רעבים כל הזמן. בנוסף, בזכות שיטת האכילה והכמוסה אתם מסגלים לעצמכם אורח חיים בריא לאורך שנים.

ליצירת קשר

הכמוסה הטבעית של VixiVמיוצרת במפעלים המאושרים על ידי משרד הבריאות הישראלי וה FDA-  האמריקאי, בהשגחת הרבנות הראשית ונמכרים בבתי מרקחת ובתי טבע נבחרים. תוסף תזונה אינו תרופה

 אזהרה: תוסף תזונה אינו תרופה, יש להיוועץ עם רופא, חל איסור שימוש לנשים בהריון, מניקות ולילדים.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים