חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

חלוקת מזרקי אפיפן למוסדות החינוך

 

החל מיום ראשון 2.1.22 יחולקו מזרקי אפיפן המיועדים לטיפול חירום באלרגיה מסכנת חיים למוסדות החינוך בעיר. 

 

החלטה זו, אותה הוביל ראש העיר, חיים ביבס התקבלה במטרה להציל חיים בזמן אמת במצבים קריטיים בהם כל שנייה קובעת.

החלוקה, אשר מבוצעת ע"י אגף ביטחון וחירום תבוצע בהדרגה כאשר בשלב הראשון, יקבלו בתי הספר מזרקים עבור כיתות ג’ ומעלה, ובהמשך גם לגילים הקטנים יותר, להם נדרש מינון שונה במזרק. המזרקים ימוקמו במקום נגיש במזכירות בתי הספר ויוחלפו בכל שנה. מהעירייה נמסר כי בהמשך יעברו גם צוותי החינוך הדרכה חשובה באשר לאופן השימוש במזרק וזיהוי תסמיני אלרגיה מסכנת חיים, ע"י אגף ביטחון וחירום.

 

ראש העיר, חיים ביבס: "אין עוררין על הנחיצות של מזרקי האפיפן ואני שמח שעל אף הקושי של השגת המזרקים הצלחנו לרכוש מזרקים למוסדות החינוך, כך שיתנו מענה נוסף על הציוד האישי של הילדים. ובכך לתת לצוותים החינוכיים עוד כלי עבודה, שלצד הכשרה מקצועית, יכולים להציל חיים."

המשנה לראש העיר ומחזיק תיק שירותים חברתיים, עמיעד טאוב: "כל ילד הוא עולם ומלואו ומחובתנו הציבורית העירונית והחברתית, שאף ילד בעיר לא ייפגע כתוצאה מחוסר ידע כמו גם לתת לכל תושב את הכלים להציל חיים במקרי חירום. אני מודה לנעמה קציר יו"ר עמותת יה"ל שמשקיעה את זמנה ומרצה להצלת חיי הילדים על שיתוף הפעולה".

 

מחזיק תיק הבריאות, חבר המועצה יוסי אביבי: "בפעילות מול משרד הבריאות שוחרר החסם לרכש עירוני למזרקי אפיפן למוסדות החינוך והפעילות יוצאת לדרך. החלוקה תהיה מדורגת, תחל בתיכונים ותמשיך לבתי הספר היסודיים וגני הילדים. אני מדגיש שהשירות העירוני לא מגיע במקום מזרק אישי, אלא כגיבוי בלבד."  

 

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים