חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות פתח תקווה והסביבה >>

פסח עם הגדולים – פסח עם שינפלד

 

ענק הזמר החסידי הגדול בעולם, מרדכי בן דוד, יתארח בעזרת ה’ בפסח בחופשה של שינפלד תיירות, ואיתו יופיעו כל האומנים והבדרנים הכי גדולים שיש היום. אז סמנו לעצמכם ביומנים - בחג פסח הזה לא נשארים בארץ!

 

ענק הזמר החסידי הגדול בעולם, מרדכי בן דוד, יתארח בעזרת ה’ בפסח בחופשה של שינפלד תיירות, ואיתו יופיעו כל האומנים והבדרנים הכי גדולים שיש היום. אז סמנו לעצמכם ביומנים - בחג פסח הזה לא נשארים בארץ!

חברת הנופש הותיקה והמוכרת שינפלד תיירות יוצאת השנה עם שתי חופשות פרימיום לפסח, בדובאי וברודוס, כאשר שינפלד מארחים רשימה ארוכה ומכובדת של אמנים ומגה-כוכבים מתעשיית המוסיקה והבידור. “עברה על כולנו תקופה מורכבת בקורונה, והלקוחות מאד מתגעגעים לחוויה המיוחדת של פסח בחו”ל עם משפחת שינפלד” אומר ישראל שינפלד מנכ”ל שינפלד תיירות “השנה אנו ממשיכים לחדש ולהתחדש ובעז"ה נעניק לאורחים חוויה שטרם הייתה כמותה בענף התיירות הכשרה, עם הופעות של גדולי הכוכבים וענקי הזמר החסידי שישירו כל הדרך לפסח.”

הזמר החסידי מס’ 1 בעולם יופיע בקונרד דובאי

באירוע המרכזי שיתקיים במלון הדגל היוקרתי של הילטון קונרד דובאי, יופיע מלך הזמר החסידי מרדכי בן דוד או בשמו הבין לאומי MBD. מרדכי בן דוד בנו של החזן דוד ורדיגר מוכר בקרב כל משפחה יהודית בארץ ובעולם, מרדכי מכר עשרות אלפי אלבומים במהלך הקריירה המוזיקלית המצליחה שלו, והרטיט לבבות עם שירים שכולנו מכירים ביניהם “משיח”, “מאמינים בני מאמינים” ו”עד מתי”.
מרדכי ישהה בעז”ה לאורך תקופת החג עם האורחים במלון קונרד בחופשה חגיגית ומלכותית ומלאה שירה ושמחה.

לראשונה על במה אחת מופע משותף של הצמד המנצח

במהלך פסח כשר בחו”ל עם שינפלד בשרתון רודוס צפויה לאורחים הפתעה ענקית – לראשונה על במה אחת יופיעו שני הכוכבים דודו פישר וננסי ברנדס. פישר מוכר בתור אחד האמנים הגדולים שלנו שהצליחו בחו”ל, לאחר שהופיע על הבמות הגדולות במחזמר עלובי החיים בברודווי בניו יורק, בווסט אנד בלונדון וברחבי העולם כולו. אל פישר מצטרף המוזיקאי והסטנדאפיסט המופלא ננסי ברנדס, כאשר במסגרת המופע המשותף שלהם הם שרים ומדברים על מגוון נושאים, בשילוב ההומור של ננסי והטון המוזיקלי של דודו מתקבלת חוויה תרבותית שלמה ומבדרת.

כל הכוכבים אצל שינפלד בפסח

ישי לפידות הוא כוכב גדול בעולם התרבות והבידור כ-30 שנה והוא יופיע בחופשות בדובאי וברודוס עם שינפלד, פעמיים כי טוב. לפידות ייסד להקות, שיחרר להיטי ענק והופיע מעל במות בכל העולם וגם בקדם אירוויזיון וקטף את פרס אקו”ם ושיריו זוכים למיליוני צפיות ביוטיוב. ישי כבר נחשב לאמן הבית בחופשות של שינפלד וכל מי שאוהב אותו מתרגש מאד לראותו בהופעה נוספת בפסח הקרוב בחו”ל.

אם ציינו את מרדכי בן-דוד וישי לפידות כדאי לציין עוד שני כוכבים שיופיעו בפסח בקונרד דובאי: יונתן שינפלד אמן ויוצר מבטיח שפרץ בקרירה מחודשת בשנים האחרונות ועשרות שיריו כובשים את מצעדי הפזמונים, ויוסי שוורץ החזן עם המוניטין העולמי שלוקח את החזנות המסורתית למקומות מרתקים וחדשים ובכשרונו משלב בין בלדות קלאסיות לקטעי חזנות מקוריים. עוד אמן מוכר שמגיע לדובאי הוא אמן החושים והמנטליסט בן קלה שיבצע מופע טלפתיה על-חושי מתובל בהמון בידור וצחוק.

להקשיב להרצאות הטובות ביותר ממרצים בעלי שם

מהופעה להופעה החליטו בחברת שינפלד לתגבר השנה גם את נבחרת המרצים ולספק נופש כשר עם תכנית עשירה של הרצאות שמגרות את הדמיון ומעוררות השראה. במלון שרתון רודוס יתארח עמית סגל הפרשן הפוליטי שמגיע הישר מאולפן חדשות 12, עמית התארח אצל שינפלד מספר פעמים בעבר וגם השנה יעביר הרצאה אקטואלית ואינטלקטואלית אודות הפוליטיקה הסמויה מן העין עם שלל סיפורים מאחורי הקלעים של התקשורת.
גם במלון קונרד דובאי מתוכננות שפע הרצאות תוכן מרתקות. יגיע שלומי זייאנץ הכתב הבינלאומי שמוכר גם ביוטיוב ואף הופיע בערוצי תקשורת הגדולים  CNN ו BBC  ולאורחי שינפלד יעביר מצגת מאלפת על מסעותיו המרתקים בעולם. אורחים נוספים כוללים את אחמד עובייד אל מנסורי מייסד המוזיאון למפגש תרבויות בדובאי ומג’יד אל-סרה מומחה למדיניות ציבורית, שניהם ידונו ביחסי האמירויות וישראל על רקע הסכמי אברהם, הרב לוי דוכמן שפעיל מזה שנים באיחוד האמירויות ידבר על המהפכה היהודית בדובאי והרצאה בהפתעה עם אדם שזהותו שמורה בסוד הפועל באמירויות מעל 20 שנה ויחשוף לקהל את סיפורו האישי המופלא.

חבילות פרימיום לפסח 5 כוכבים, אוכל גורמה והופעות!

שתי החופשות של שינפלד לפסח בדובאי וברודוס הן ברמת פרימיום ומספקות מגוון חוויות אקסקלוסיביות לאורחים. החבילות כוללות פנסיון מלא, ארוחות גורמה כשרות שמכינים צוות השפים זוכי הפרסים של שינפלד בפיקוח כשרות מוקפד ללא קטניות וללא שרוי’ה. בנוסף פועל בשני בתי המלון טרקלין אירי בו יוגשו כיבוד ושתיה ומעדנים כשרים לפסח חופשי על הבר. בערב החג יתקיים ליל סדר מלכותי בניצוחם של עורכי סדר מכובדים. תהיה תוכנית עשירה של הופעות, הרצאות, פעילויות ופינוקים, אפשרות לזמן איכות בבריכת המלון, להנות ממסאז’ים בספא, וטיולים מאוגנים או עצמאיים באתרים היפהפיים בדובאי וברודוס. שינפלד אף מספקים ביטוח לתקופת הקורונה עם החזר כספי תוך 14  יום במקרה של ביטול חופשה כששינפלד גם קיבלו השנה פעם נוספת את חותם האמינות היוקרתי של דן אנד ברדסטריט. שורה תחתונה, למי שמחפש חופשה כשרה בפסח יש השנה שתיים ולא אחת, שתי חופשות עם הגדולים שינפלד תיירות!

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים