חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות רמת גן - גבעתיים >>

השקת מגדלי המגורים לסטודנטים באוניברסיטת בר-אילן

 

ראש עיריית רמת-גן, כרמל שאמה הכהן: ״אנחנו גאים בהתפתחות של בר-אילן ועיריית ר״ג מסייעת בכל מה שנדרש להצלחת הפרוייקט

 

היום, שלישי, נערך אירוע השקה רשמי למגדלי המעונות החדשים אוניברסיטת בר-אילן. בסך הכל, כ-1,720 סטודנטים מתגוררים השנה בתוך קמפוס בר-אילן, במסגרת פרויקט כפר הסטודנטים הכולל מעונות ומתחם מסעדות ואמפי המוקפים בפארק ירוק בהיקף של כ-30 דונם.גולת הכותרת הוא פארק 100 שהושק לפני שנה וכולל שני מגדלים עם דירות מעוצבות ומתחם מסעדות והופעות. במתחם המעונות גרים סטודנטים מ-60 מדינות. 

פרויקט מגדלי המעונות של בר אילן מאפשר לאוניברסיטה לפתוח את שעריה לכל המגזרים בחברה הישראלית וכן לסטודנטים בינ"ל מכ-60 מדינות. המגדלים תוכננו בקונספט של שיתוף  בקני מידה שונים, החל בתכנון חללים משותפים למפגשים של הדיירים-הסטודנטים ועד לכיכר עירונית ולפארק רחב, המשתלב עם המרקם האורבני תוך הנגשת מתחם המסעדות לציבור הרחב. כפר הסטודנטים של בר-אילן מציע את חווית המגורים לסטודנטים המתקדמת ביותר בישראל ובעתיד הלא רחוק עם הפעלת הקו הסגול גם הנגישה ביותר תחבורתית.

זהר ינון, מנכ"ל אוניברסיטת בר-אילן אמר באירוע: "מדובר בפרויקט שהוא לא רק הנדסה אדריכלית אלא גם פיננסי. אני בטוח שהפרויקט הזה יהיה מפתח לחוויה סטודנטיאלית אולטימטיבית".

תמיכתם של ות"ת וחברת דירה להשכיר הממשלתית מגולמת בתעריפי שכירות נוחים ומסובסדים ויוצרים כדאיות כלכלית מובהקת לסטודנטים בשיעור של כ-30% בהשוואה לכל חלופת שכירות אחרת.הקמת הפרויקט התאפשרה תודות לסיוע של גורמי התכנון וההנדסה בעיריית רמת-גן השותפים לקידום הפרויקט מתחילתו.

ראש עיריית רמת-גן, כרמל שאמה הכהן: ״אנחנו גאים בהתפתחות של בר-אילן ועיריית ר״ג מסייעת בכל מה שנדרש להצלחת הפרוייקט. בר-אילן היא המוצב המזרחי של העיר רמת-גן ואנחנו רואים את הביקושים ומתכוונים להקים עוד מעונות סטודנטים בעיר. ההצלחה של פרויקט אלקטרה בבר-אילן תביא לכך שנוסיף להקים מעונות לרווחת הסטודנטים".

 איתמר דויטשר, מנכ"ל אלקטרה: "אני מרגיש פה בבית, גם כי היסודות הניהוליים נרכשו פה באוניברסיטה בזמן התואר וגם בגלל השותפות והמחוייבות של הנהלת האוניברסיטה. גאה לראות שהחזון הפך למציאות ויש כאן אווירה של קהילה ותנאים אופטימליים לסטודנטים. העליה המדהימה בכמות הסטודנטים הביאה לביקושים חסרי מקדים למגדלי המעונות החדשים. אלה המעונות הטובים ביותר שאוניברסיטה מציעה היום לסטודנטים שלה". 

הדירות בתמהיל מגוון (יחיד ושותפים על בסיס 18 מ"ר לסטודנט) מתוכננות בסטנדרט גבוה עד הפרט האחרון, הכולל חדרי רחצה פרטיים, נגרות, ריהוט נייד, גופי תאורה, מכשירי חשמל וכד’. לאחרונה שודרגה גם מערכת הWIFI ויותקנו מסכי גדולים כדי להתאים ללימודים באופן מקוון.

קרדיט תמונות: שלומי מזרחי.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים