חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

שבלונות לצביעה בשירות חיי היומיום

 

אי אפשר שלא לשים לב בכל כך הרבה מקומות לשימוש במה שנדמה שהוא אביזר של אומנות או יצירה

 

אי אפשר שלא לשים לב בכל כך הרבה מקומות לשימוש במה שנדמה שהוא אביזר של אומנות או יצירה. 

מה שנדמה ששייך לעולם הילדים לעיתים יהיה בעל תפקיד חשוב ומהותי גם בעולם המבוגרים ויתרה מכך – יהיה משמעותי ואי אפשר יהיה בלעדיו. כך בדיוק אפשר להגיד ולחשוב על שבלונות לצביעה. לכאורה מדובר בפריטים שמתאימים לאומנים או דווקא לשעשועי יצירה של ילדים אך הרבה מאד שבלונות נמצאות בשימו רחב בהפקה של שלטים או לוחות שמשמשים את עולם המבוגרים על בסיס יומיומי. מי שמפיק שלטים לא תמיד יציעו שלטים שמודפסים על ידי מכונות ויהיה צורך בצביעה או השפרצה של צבע. איך מוודאים שהכיתוב או הסימונים יתקבלו בצורה יפה, ברורה ונוחה לקריאה? על ידי שימוש באותן שבלונות שמאפשרות דיוק רב בכל סימון, מספר או אות.

מתי נעזרים בשבלונות שמיועדות לצביעה?

כאמור, כל שלט שהכיתוב או האותיות שבו גדולים מכדי לכתוב או לסמן אותם ביד חופשית יתאים לשימוש נוח עם שבלונות. השבלונות האלה יכולות להיות של אותיות, סימונים מוסכמים או ציורים ובמקרים כאלה ואחרים השבלונה יכולה לשמש בשלב ההתחלתי שלאחריו תגיע צביעה של השטח המדובר. אם לוקחים כדוגמה שלט איסור למכירת אלכוהול, הרי שיש כמה דרכים שבהן אפשר לעצב ולהוציא לפועל את השלט הזה – אפשר להתיז תרסיס צבע בתוך שבלונה שמכילה את האותיות הנדרשות, אפשר ליצור שבלונה שכוללת את המלל כולו שנדרש להופיע על גבי השלט ואפשר ליצור את קווי המתאר של הכיתוב בעזרת השבלונה ולאחר מכן לצבוע בתוך קווי המתאר. כך או כך, ללא קשר בדרך שבוחרים בה – אין ספק שהשבלונות מסייעות מאד ומפחיתות לא מעט טרחה במלאכה שכזאת. בעזרת השבלונות האלה הפקה של שלטים הופכת להיות מלאכה די פשוטה ויחסית מהירה ולא צריך לעשות הרבה מהרגע שבו מחליטים או מבינים את הצורך בשלט ועד שהוא מוכן לתלייה או למיקום היכן שצריך.

שבלונות ודרכי יצירה מסורתיות

אין ספק שדרכים שונות לייצור והפקה של שלטי ענק יכולות להיות מגוונות ומעניינות מאד. כאשר שומרים על ראש פתוח ועל מחשב היצירתית אין ספק שמגלים שיש הרבה מה לעשות עם שבלונות שעל פניו נראה שמתאימות רק לעולמם של הילדים. כשבוחנים את התחום לעומק אפשר לגלות עוד ועוד ממשקים בין אביזרים שנדמה שקשורים לעולם המשפחה אך כן נמצאים גם בשימוש נרחב ופופולרי בתחומי תעשייה או מסחר שונים. נושאים אלה מאד מעניינים לגילוי ותמיד נחמד ללמוד נושא חדש שהידע לגביו פחות מרשים ורחב. כך בדיוק הדבר כאשר מנסים להבין מעט אודות התחום של הפקת שלטים שונים ולאחר שמבינים את דרך ההכנה – הרבה יותר קל לראות שלט ברחוב או התוך בניין ולהעריך את אופן ההכנה שלו.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים